Topicstarter
Topicstarter
jsiegmund
Guest
Jup, dus ik was al bezig om van Marktplaats een 2e hands CO2 setje te scoren. Bedankt voor de tip!
Staan op die offerte nog andere zaken? Ik weet nog goed dat ze ons allemaal spullen hebben verkocht die absoluut niet per se noodzakelijk zijn (wiste wij veel).jsiegmund zei:Kom net van Wesdijk af, uitstekend advies gehad. Heb nu een offerte liggen voor de Eheim Scubaline 240, maar dan zonder meubel. Nog even nadenken over achterwand, bodem en dat soort dingen maar dan ben ik er wel uit. Heb t LED moeten laten vallen want dat was binnen mijn budget toch wat moeilijk in te passen. Fijne winkel overigens, waar ze echt de tijd voor je nemen!
Ligt er maar net aan hoe je e.e.a. precies aanpakt en welke je planten gaat gebruiken. Genoeg aquascapes te vinden waar veel gebruik wordt gemaakt van Anubias, Microsorum, Cryptocoryne, makkelijke mossen. Dan heb je geen enkele veeleisende planten te pakken en is CO2 zeker niet onmisbaar.Harold zei:Ga er wel vanuit dat je bij aquascaping van begin af aan veel CO2 moet toevoegen, aangezien er geen snelgroeiers tussenzitten.
Dat klopt, maar daarom maak ik ook onderscheid tussen overbodig en handig 😉jsiegmund zei:Ok, ben het deels wel met je eens maar zoals je zelf al zegt zijn enkele zaken ook wel gewoon praktisch om te hebben.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.