HVP aqua led controller

  • Onderwerp starter TonHageraats †
  • Startdatum
Geen idee van :sorry: hoe kan ik dat vinden?
 
Gebruik zelf geen Windows ;)
Maar waarschijnlijk kun je dat hier uitvissen..
http://windows.microsoft.com/nl-NL/windows/which-operating-system

Las pas ergens dat er geen geschikte versie van de besturingssoftware zou worden meegeleverd voor Windows 8.1
Wat daar van waar is weet ik niet..

Ik heb zo'n controller niet, heb alleen een beetje verstand van computers ;)
Hoe is dit apparaat aangesloten? USB-kabeltje neem ik aan?
Als je toevallig nog een ander usb-kabeltje hebt, probeer het eens met die.. zorg er voor dat de kabel goed aansluit.

Verder heeft Windows waarschijnlijk zo'n 'probleem-oplosser'? Die kan voor je proberen nieuwere driver/besturingssoftware voor dit apparaat te installeren, wie weet helpt dat?

Verder wil heropstarten van Windows nog wel eens helpen ;)
 
Volgens jou link is het Windows 7
Hij is inderdaad aangesloten op een usb kabeltje en het licht van de controller brand.
Ik heb de aansluiting ook op een andere computer geprobeerd ( een hele oude XP) maar daar krijg ik de zelfde melding.
Ik ga eens kijken wat opnieuw opstarten oplevert en anders opzoek naar de drivers, enig idee waar ik deze kan vinden?
 
Zou dr gewoon een mailtje aan wagen naar hva, hebben vast eerder deze vraag gehad. En beetje feedback mag je toch wel verlangen?
 
Was ook al aan het zoeken, kan het niet vinden spijtig genoeg.
Windows 7 zou dacht ik gewoon moeten werken met dit apparaat.
Vaak worden er met dit soort apparaten prutterige usb-kabels meegeleverd, dus zou best kunnen dat dat de oorzaak is. Als het niet werkt gewoon je garantie aanspreken, hij zou moeten werken natuurlijk.
Mocht je toevallig nog een usb-kabel hebben liggen, even testen.. en anders dus terug naar de winkelier.
 
Dit is inderdaad de zelfe controller :)
 
Ik heb de oplossing gevonden!

Ik was er vanuit gegaan dat de draden van de controller aangesloten moesten worden als blauw = +, dus niet :stom: , na dit hersteld te hebben doet hij het op de XP, en kan ik verder gaan met klussen :D

Dank voor de hulp en het meedenken.
 
En alles werkt zo te zien, gezien de ingestelde tijd gelijk op vol dag vermogen maar dat is logisch.

Een totaal ander gezicht van licht erg groen en wit, dus dat moet ik nog even zien bij te stellen d.m.v. het schema aan te passen naar eigen inzicht, zal wel een puzzeltje worden maar goed, gaan we mee puzzelen.
 
Tsja, goedkoper kan altijd wel, maar ik ben zeer tevreden met het totaal pakket welke ik heb aangeschaft :daisy:

Alles werkt goed, nog een paar keer het schema aangepast dus nu maar afwachten wat het in realtime word met de "zon" opkomst en ondergang.
Ondanks dat de kleuren wat meer witter zijn dan ik was gewent met de Philips 840 ben ik zeer tevreden met het contrast.

Volgende projekt is het kastje opnieuw inruimen zodat er "ordentelijk" in de zin kan komen :oops:
 
Terug
Bovenaan