t Is alweer een tijdje geleden dat iemand hier een tijd lang allerlei gegevens doorgaf over haar, het was meen ik een dame, watergegevens. Zij gebruikte zo'n ding. Ik weet niet of er nog iemand is die weet wie dat was. Overigens heb zelf nooit zoveel vertrouwen in dit soort "uitvindingen". Wanneer het echt zo'n succesvol iets zou zijn dan zou er vast meer bekendheid aan gegeven zijn.Heeft iemand ervaring met Hydra filters? en is het waar dat je dan minder waterwissels moet doen, of hoe werkt zo een filter?
Ik weet niet waar dit een reactie op was. 🙂 Maar vind jij dan dat mensen altijd zelf een product moeten hebben geprobeerd? En anders beter geen commentaar kunnen leveren?Toch wel jammer dit zelf het product niet proberen maar wel slechte commentaren herplaatsen.
Judith heette ze volgens mij, met een MBU kogel.t Is alweer een tijdje geleden dat iemand hier een tijd lang allerlei gegevens doorgaf over haar, het was meen ik een dame, watergegevens. Zij gebruikte zo'n ding. Ik weet niet of er nog iemand is die weet wie dat was. Overigens heb zelf nooit zoveel vertrouwen in dit soort "uitvindingen". Wanneer het echt zo'n succesvol iets zou zijn dan zou er vast meer bekendheid aan gegeven zijn.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.