T TonyT Guest 29 mei 2016 #1 Hallo, Weet er iemand welke planten hier gebruikt worden in de fluval edge 1? Het is de foto die ze gebruiken op de handleiding en doos. Amazon
Hallo, Weet er iemand welke planten hier gebruikt worden in de fluval edge 1? Het is de foto die ze gebruiken op de handleiding en doos. Amazon
Y ypoc Guest 29 mei 2016 #3 En volgens mij zijn het kunststofplanten, maar het achterste lijkt wel op bacopa monnieri
jessicapilon Beheerder Forumleiding Lid geworden 12 februari 2011 Berichten 127,466 Leeftijd 59 Locatie Groningen 29 mei 2016 #4 De link werkt na de aanpassing nu wel 😉.
jessicapilon Beheerder Forumleiding Lid geworden 12 februari 2011 Berichten 127,466 Leeftijd 59 Locatie Groningen 29 mei 2016 #5 ypoc zei: En volgens mij zijn het kunststofplanten, maar het achterste lijkt wel op bacopa monnieri Klik om te vergroten... Als ik naar de vorm van de bladeren kijk dan is dat echt wel kust hoor 🙂.
ypoc zei: En volgens mij zijn het kunststofplanten, maar het achterste lijkt wel op bacopa monnieri Klik om te vergroten... Als ik naar de vorm van de bladeren kijk dan is dat echt wel kust hoor 🙂.