Iemand ervaring met dit CO2 systeem? Ziss Aqua set


Koen07

Well-known member
Lid geworden
2 maart 2022
Berichten
168
Leeftijd
16
Ik zag dit voorbij komen en vroeg me af of iemand hier ervaringen mee heeft?

Je moet even op youtube kijken naar MJ aquascaping. Daar is een filmpje van waarbij hij deze uitprobeert.

Hierbij de link:

 
Top, bedankt!
 
Ervaring totaal niet maar zelf zou ik er een nachtje over slapen. Zulke presentaties voor een fractie van de gemiddelde systemen heb ik mijn vraagtekens bij. Proberen kan en is eigenlijk gelijk aan producten proberen uit China.
Werkt het? Dan heb je geluk en als het tegenvalt val je, door het kleine aanschafbedag, ook geen buil.
Maar zelf denk ik dat als iets te mooi is om waar te zijn, dat is het ook te mooi enz enz.
Beetje langer doorsparen en voor een echt co2 systeem gaan lijkt mij verstandiger
Succes!
 
Ik zou mn vingers er ook niet aan branden want echt stabiel lijkt me dit niet. Volgens mij een vorm van bio co2 en dan moet je eigenlijk al voor de veiligheid met een omgekeerd bakje werken.
Ik zou zelf eens kijken op Marktplaats voor een leuke en goedkope co2 set.
 
Ik zag dit voorbij komen en vroeg me af of iemand hier ervaringen mee heeft?

Hier wordt aangegeven dat er voor een "normaal" CO2 systeem technische nodig zou zijn in tegenstelling tot het hier aanbevolen product. Dat is om te beginnen al niet waar. Zelf zou ik beginnen om mijzelf af te vragen of er in mijn bak extra CO2 toevoeging nodig is. Alleen als het antwoord op dit vraag bevestigend beantwoord moet worden zou ik gaan voor een systeem op basis van gasvormig CO2.
 
Net als bij bio co2
een co2 continu test gebruiken en proberen af te stellen tot de groene kleur
 
Maar goed met de getoonde diffuser loop het ook in de nacht door en dan krijg je denk ik wel schommelingen omdat er geen co2 wordt verbruikt in de nacht.
 
Gisteren na het kijken van het filmpje had ik hem besteld, voor het geld kan ik het altijd proberen en als het tegenvalt maakt het niks uit.

Word mijn eerste keer “co2” dus lijkt mij dit prima om mee te beginnen.
 
Benieuwd hoe je bevindingen straks zijn.
 
Gisteren na het kijken van het filmpje had ik hem besteld, voor het geld kan ik het altijd proberen en als het tegenvalt maakt het niks uit.

Word mijn eerste keer “co2” dus lijkt mij dit prima om mee te beginnen.
Ben benieuwd!
 

Terug
Bovenaan