Wat is er nieuw

ik ben dus blijkbaar een dierenbeul

• Onderwerp starter Onderwerp starter Bo c.
  • Startdatum Startdatum
heb net een melding gedaan dus zal zo wel gebeld worden

Goed zo.
En verder rustig blijven. Is "gewoon" een triest type.

Vindt het ook raar dat ze je mobiel nummer weten, hoe komen ze daaraan.
En de naam Marion is echt niet zomaar per ongeluk neergezet hoor.

Als je, je mail adres en nr niet ergens op het internet hebt gezet is het ws een bekende.

Joh, er lopen overal van die randdebielen rond, maak je er niet druk over.
Je doet je uiterste best, bent zeker geen dierenbeul, en ga er ver boven staan.
Blijft die dwaas je bestoken, zeker aangifte doen van bedreiging.
Tis gewoon een gestoorde goudvis activist , die bestaan blijkbaar ook, maar dan wel achter de computer, goh wat een held hahaha 😉

astrid j zei:
Joh, er lopen overal van die randdebielen rond, maak je er niet druk over.
Je doet je uiterste best, bent zeker geen dierenbeul, en ga er ver boven staan.
Blijft die dwaas je bestoken, zeker aangifte doen van bedreiging.
Tis gewoon een gestoorde goudvis activist , die bestaan blijkbaar ook, maar dan wel achter de computer, goh wat een held hahaha 😉

precies dat 😉

triest geval...

Ik zou er gewoon het lak aan hebben bo aangifte zou ik wel doen je doet alles om de vissen een goed leven te geven verder denk ik dat het mischien iemand is van het forum of een paar keer dit forum heeft bezocht en schrok wat er bij komt kijken bijv bij het houden van een goudvis dus ik denk dat het iemand is die het niet kan hebben dat op dit forum het beste voor de vis besproken word en zelf met een vissekom op het tafeltje zit (zo denk ik er over)zo iemand is geen vis waard laat staan dat hij/zij er naar kijk.(klink grof maar zo zie ik het)
Bo je levert goed werk en ga zo door

Ik ben erg benieuwd hoe dit afloopt. Goed dat je aangifte hebt gedaan!

Het is al helemaal triest als ze alleen zeggen 'dierenbeul' zonder onderbouwende argumenten. En doodwensen vind ik al helemaal over de top.

Was dit misschien een vorm van omgekeerde psychologie? Want, ja, nu ben je echt overtuigd dat je iets moet veranderen en ga je dat nat��rlijk bij die persoon vragen! Gelukkig heeft niemand iets op een aardige manier tegen je gezegd, dit werkt v��l beter...

Jemig wat rot voor je zeg! Ik vind speciekuipen juist creatief... het is misschien geen 'mooi aquarium' maar dat kan je vissen vast erg weinig schelen, die hebben gewoon liever de ruimte. Ik heb zelf een keer guppen gered die een collega door de wc wilde spoelen. Totaal onervaren geluisterd naar de mensen in de dierenwinkel met als resultaat guppen in een nanobakje. Toch maar eens gaan lezen op internet en uiteindelijk heb ik ze maar een tijdje in een grote curver-bak gehuisvest. Gewoon met bodem, plantjes, filter etcetera. En wat denk je? Ook een hele nare reactie gehad. Dat ik een dierenbeul was omdat ik ze in een plastic bak hield. Geloof me, zoveel plek had ik ze op dat moment op geen enkele andere manier kunnen bieden en volgens mij vonden ze het er geweldig.

Succes ermee hoor, niet te veel van aantrekken.

Konravi zei:
Was dit misschien een vorm van omgekeerde psychologie? Want, ja, nu ben je echt overtuigd dat je iets moet veranderen en ga je dat nat��rlijk bij die persoon vragen! Gelukkig heeft niemand iets op een aardige manier tegen je gezegd, dit werkt v��l beter...
Dus jij bent de mailer? 😉

Niekserr zei:
Ik ben erg benieuwd hoe dit afloopt. Goed dat je aangifte hebt gedaan!

Het is al helemaal triest als ze alleen zeggen 'dierenbeul' zonder onderbouwende argumenten. En doodwensen vind ik al helemaal over de top.

Hee,Niek,Gefeliciteerd ,met je verjaardag.

Haha denk dat hij alleen een voorbeeld geeft. 😉

ik had het prima gevonde als het rustig werd onderbouwt maarik ga echt niet luisteren als je meteen begint te schelde

Wat vreemd dat iemand tijd gaat besteden om iemand "ook nog is jij die super goed voor je vissen zorgt" probeert neer te halen door zulke stomme berichtjes te sturen. Niks op uit doen, geen aandacht aan schenken denk ik. Hij/zij/het is knettergek. Sta je boven 🙂!

M.C.
Haha, grapje!

Als je mail en sms hebt ontvangen heb je twee aanknopingspunten van de dader.
E-mailadres en telefoonnummer.
Kan de politie vast wel iets mee.
S6 met de aangifte.

Pauolo

Getver wat naar dat nu juist jij die wilt helpen dit krijgt.

peterdenhaag53 zei:
De politie kan (als ze dat willen) achterhalen wie de afzender is. Zou aangifte doen van deze ongein.

Dit, aangifte doen.

De politie kan zeer zeker vinden wie het is, ik kan dat al met niet te veel moeite. Laat ze dat 13 jarig ding maar aanpakken.

En doen!

Bedreiging is strafbaar!

Ben wel benieuwd of je nog weer wat van de persoon gehoord hebt??? En van de politie?

de politie kan weinig doen, er is niet genoeg informatie mede doordat de beller anoniem heeft gebeld. + het is niet meer gebeurd na die keer dus helaas maar als het nog eens gebeurde moes tik terug kome

Bo c. zei:
de politie kan weinig doen, er is niet genoeg informatie mede doordat de beller anoniem heeft gebeld. + het is niet meer gebeurd na die keer dus helaas maar als het nog eens gebeurde moes tik terug kome

Nou lekker dan. "waakzaam en dienstbaar?"

Je kunt dan beter Webhond vragen, die weet blijkbaar precies wie deze anonieme afzender is.

Gelukkig maar dat het niet meer is voorgekomen!
Ik hoop dat dit je enthousiasme en goede werk voor de vissenopvang niet teveel 'geknauwd' heeft....
Pluim voor jou!

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan