F
fifi de walvis
Guest
ik wil zelf graag er een betta bakje van maken maar weet niet of dit handig is met al dit geluid.
zo nee heeft een van jullie suggesties?
zo nee heeft een van jullie suggesties?
Of de muziek staat op standje burenruzie met de luidspreker tegen het glas van het aquarium? Dan zal het wel trilling in het water veroorzaken. Maar dat lijkt me vrij extreem.
AC/DC
Pink Floy
Pink Floyd
Elke verdubbeling in geluid is 3dB omhoog. Dus 100dB + 100dB is 103dB. Dat is ook hoe het kan dat een 'stille' kamer al zon 30dB produceert. Van 30naar 100dB is dus 70dB hoger, maar dus wel 23(!) keer zo hard.200 dB?😳
Dat lijkt me een tikkelpietsie overdreven. 😉
Volgensmij vermaakt ze zich wel hierzo. Alleen als ik hem erg hard zet zoekt ze wat dekking maar dat gebeurd niet zo vaak.
Bekijk bijlage 315076

gelukkig zit deze al een stuk onder het water oppervlak enkel is dit op de foto niet te zien.Je kan je verwarmingsstaaf beter wat dieper plaatsen denk ik. Zo horizontaal en net onder het wateroppervlak is niet ideaal: als je water een beetje verdampt zal de verwarming doorbranden.![]()
filter staat naar rechts alle stroming die er staat gaat met de klok mee door het aquarium. dus in principe zou het warme water zo verspreiden.Dan nog is hij weinig effectief op die plek, hoor.
Warmte stijgt op , hè?
Als dat zo ver mogelijk onderin het aquarium gebeurt neemt het de hele erboven liggende waterlaag mee.
Precies mijn bevindingen. Een kastje of deur die dicht gaat en de vissen schrikken op. Harde muziek doet ze(hoever ik zie) niks.Fluitjes niet, gitaarsolo's niet. Wel dreunen, klappen of harde tikken.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.