Wat is er nieuw

ik heb eitjes. maar van wie ??

• Onderwerp starter Onderwerp starter martboven
  • Startdatum Startdatum
M

martboven

Guest
ik heb m'n bak vol met allemaal eitjes maar kan niet ontdekken van wie ze zijn.
deze vissen en informatie heb ik.

Zwaarddragers: levendbarend.
Labeo frenatus: niet bekent of kan ik niet vinden.
blackmollie's: levendbarend.
bloedvlektetra: staan eitjes af maar kan er geen plaatje's van vinden.
Paracheirodon: staan eitjes af maar kan er geen plaatje's van vinden.
en een 5 streep barbeel 1 stuks.

6J-bL1M0wK6822nu-sYV30RQimUkOD_1.jpeg

hoor graag jullie reactie.

Lijken wel eitjes van de anentome helena

ja dat kan ook wel eens kloppen. die heb ik er ook in. hoe lang duurt het voordat de eitjes uitkomen?? gr mart

Ik dacht dat het 3-4 weken duurde. Hoeveel zijn het er?

Zijn idd 100% helena etjes.
Zullen rond de 3 weken uitkomen maar heb ze hier ook al heel lang en heel veel vaak en nog steeds geen kleintjes gespot.

Helenas graven zich toch in???

ik kan 18 stuks tellen maar er zullen vast nog wel meer zitten. ik heb er ook al een aantal eitjes langer dan 2 maand in zitten. de witte dooier zit er niet meer en het is helemaal bruin geworden.
ik heb laatsten mijn water ververst. en er een boel wat kouder water bij gedaan. een seizoen wisseling. las dat op interneer dat je daar je vissen mee triggert. ik heb daardoor denk ik ook 5 jonge blackmolie's.

pas wel op dat als je een helena plaag krijgt het een stuk moeilijker te bestrijden is! (dan zit je al aan gastropex vast)

wat betekent dat ??

Seabait zei:
Zijn idd 100% helena etjes.
Zullen rond de 3 weken uitkomen maar heb ze hier ook al heel lang en heel veel vaak en nog steeds geen kleintjes gespot.

Die kleintjes verstoppen zich toch eerst in de bodem en later eten ze pas slakken dacht ik...

martboven zei:
ik kan 18 stuks tellen maar er zullen vast nog wel meer zitten. ik heb er ook al een aantal eitjes langer dan 2 maand in zitten. de witte dooier zit er niet meer en het is helemaal bruin geworden.
ik heb laatsten mijn water ververst. en er een boel wat kouder water bij gedaan. een seizoen wisseling. las dat op interneer dat je daar je vissen mee triggert. ik heb daardoor denk ik ook 5 jonge blackmolie's.
Dat heeft niet gezorgt voor Jonge Blackmollie's hoor. 😉 Wat trouwens vissen zijn die je beter vrij warm houdt. 😉 Waar jij het over hebt geld voor het kweken van Corydoras.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan