Wat is er nieuw

Ik kan niet kiezen!! 😄

@Lysia
Dat schilderen is zoveel werk nog niet, met de spuitbus gaat dat nog vrij vlot.
Ik vind persoonlijk een wat lichtere achtergrond wel mooi staan bij deze stijl van inrichting, een donkere achtergrond vind ik mooi staan bij een amazone inrichting met veel driftwood enz.
Bij mijn grotere bak heb ik een triplex plaat wit geschilderd en daar een ledstrip voor geplaatst, geeft nog wel een leuk effect vind je niet?

@jessicapilon
Je hebt de verf rechtstreeks op de buitenkant van het glas aangebracht?
En kan je deze nog verwijderen indien je eens een andere kleur zou willen gebruiken in de toekomst?

Waarom doet velen zo moeilijk? Gewoon zwarte zelfklevende folie (Action)
, water detergent en een ruitenwisser. Het zaakje laten drogen, klaar is kees.

Waarom doet velen zo moeilijk? Gewoon zwarte zelfklevende folie (Action)
, water detergent en een ruitenwisser. Het zaakje laten drogen, klaar is kees.

Ik wil graag een blauwe overgang naar wit

@Lysia
Dat schilderen is zoveel werk nog niet, met de spuitbus gaat dat nog vrij vlot.
Ik vind persoonlijk een wat lichtere achtergrond wel mooi staan bij deze stijl van inrichting, een donkere achtergrond vind ik mooi staan bij een amazone inrichting met veel driftwood enz.
Bij mijn grotere bak heb ik een triplex plaat wit geschilderd en daar een ledstrip voor geplaatst, geeft nog wel een leuk effect vind je niet?

@jessicapilon
Je hebt de verf rechtstreeks op de buitenkant van het glas aangebracht?
En kan je deze nog verwijderen indien je eens een andere kleur zou willen gebruiken in de toekomst?

leuk! ik vind een lichte achtergrond ook mooi, mijn bak staat tegen een witte muur

leuk! ik vind een lichte achtergrond ook mooi, mijn bak staat tegen een witte muur
Ja ik vind dat de kleuren van de planten meer naar voren komen met een lichte achtergrond.

Gewoon de achterwand maken die jij mooi vindt :deal:
Dat ben ik van plan, en hoogstwaarschijnlijk zal dat een witte achtergrond worden 😊

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan