Sta erboven…Het forum gaat te snel achteruit ajuus
John wel. Want hij weet t wel zegt ie. Althans dat denkt ieJullie zijn de enigen niet, maar als je het niet weet, zul je er waarschijnlijk ook geen rol in gespeeld hebben, neem ik aan....
John wel. Want hij weet t wel zegt ie. Althans dat denkt ie
Nou, dat is nou juist het erge...Jullie zijn de enigen niet, maar als je het niet weet, zul je er waarschijnlijk ook geen rol in gespeeld hebben, neem ik aan....
Nou alles is overdreven maar goed als beheerder weet je vaak wel veel maar ja het is niet de bedoeling om dat te delen met de leden😉John weet eigenlijk altijd alles.
Ik geloof je op je blauwe ogen natuurlijk7342
(En nu is het aan jullie om te besluiten of dat waar is of niet.🤔)
Nou...Er is mij weleens verteld dat mensen met bruine ogen niet te vertrouwen zijn en laat ik nou in het verleden twee akkefietjes gehad hebben met mensen met bruine ogen 👀😂
Wat een werk haal jij je weer op de hals zeg. Vandaag afmelden en morgen weer aanmelden🤣Ik meld me bij dezen af.
Eerst verwijder jij al zijn 1500+ reacties natuurlijkWat een werk haal jij je weer op de hals zeg. Vandaag afmelden en morgen weer aanmelden🤣
Dan mag je gaan.Zal niet veel aan verloren zijn.
Staat weinig serieus tussen.😁
Ook dat soort posten kunnen belangrijk zijn want anders zou het erg saai worden😉Staat weinig serieus tussen
1967 Is ook niet helemaal verkeerd hoor... 😉Wat maak je me nou! 1968 is een goed bouwjaar, dat weet ik uit ervaring.
Ach Edwin is al terug en die heeft ons natuurlijk teveel gemist.Denk dat ik wel weet waarom je het forum verlaat. Jammer. Maar ondanks dat wens ik je wel het beste toe...
Nu doe je ons allemaal tekort hoorAch Edwin is al terug en die heeft ons natuurlijk teveel gemist.
En jullie moeten niet zo zeuren over het bouwjaar want het beste bouwjaar is 1965🤣
Ben je dr nu nog steeds?Jonge puppies dat jullie daar zijn...
'64.
Dát was pas een jaar.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.