L
Larske
Guest
Mijn IKEA Malm kastje bleek ondanks de vele berichten dat het prima moest kunnen toch niet aquarium proof, hij begon door te zakken. Ik had daarom 3 opties:
- Een nieuwe kast kopen (werd erg duur aangezien ik een kast met lades wil)
- Het aquarium er uit (maar dan moest er alsnog een nieuwe kast komen, want een kromme lege kast is ook zo wat..)
- De kast aquarium proof maken
Het is zoals je al raad optie 3 geworden, dus afgelopen week het aquarium er af en vandaag met het kastje de loods in om er iets moois van te knutselen.
Hoe het kastje was:

Balken van 5x15cm er tegenaan zodat er een olifant op kan staan. De balken zijn nu dus de dragende constructie en niet langer het kastje:

Bovenkant er tegenaan, het begint vorm te krijgen:

Zijkanten er tegen + een fineer laag over de zijkanten. Inmiddels ook bezig met de voorkant:

En zie hier, een aquarium proof IKEA Malm kastje:

Vandaag nog even de bruislijm goed laten uitharden, en dan kunnen morgen de lades er weer in en is de kast klaar.
- Een nieuwe kast kopen (werd erg duur aangezien ik een kast met lades wil)
- Het aquarium er uit (maar dan moest er alsnog een nieuwe kast komen, want een kromme lege kast is ook zo wat..)
- De kast aquarium proof maken
Het is zoals je al raad optie 3 geworden, dus afgelopen week het aquarium er af en vandaag met het kastje de loods in om er iets moois van te knutselen.
Hoe het kastje was:
Balken van 5x15cm er tegenaan zodat er een olifant op kan staan. De balken zijn nu dus de dragende constructie en niet langer het kastje:
Bovenkant er tegenaan, het begint vorm te krijgen:
Zijkanten er tegen + een fineer laag over de zijkanten. Inmiddels ook bezig met de voorkant:
En zie hier, een aquarium proof IKEA Malm kastje:
Vandaag nog even de bruislijm goed laten uitharden, en dan kunnen morgen de lades er weer in en is de kast klaar.