Wat is er nieuw

In memoriam Edwin68

jessicapilon

Beheerder
Forumleiding
Lid geworden
12 februari 2011
Leeftijd
60
Beste leden,
Via een goede vriend van Edwin hebben wij vernomen als Beheer dat Edwin68 is overleden. Edwin is 57 jaar geworden.
Velen van ons zullen hem wel herinneren. Soms kon hij wat anders uit de hoek komen maar toch was hij altijd bereid om mensen te helpen en verstuurde vaak kosteloos planten naar diverse leden. Het was een man met een goed hart.
Rust zacht Edwin.

Erg verdrietig nieuws. Voor zijn naasten, familie en vrienden heel veel sterkte gewenst, in het bijzonder voor zijn dochter en uiteraard zijn poezen waar hij zo wijs mee was :((

Voor wie nog de vissen en/of aquaria van Edwin een goed thuis kan bieden zie deze link: Stuk of zes grote aquariums met allerlei vissen

Oh jeetje, wat naar.
Edwin nam een duidelijke plaats in op het forum, we zullen hem missen.
Ik wens zijn dochter veel sterkte met het verwerken van het verlies!

Jeetje wat erg Hij kon idd wat anders uit de hoek komen maar in de kern was het een ruwe bolster met het hart op de juiste plaats.

Veel te jong gestorven...een goede kerel met zorg voor zowel mens als dier.

Ik wens zijn dochter en alle andere naasten erg veel sterkte toe in deze moeilijke tijd.

Sterkte voor de nabestaanden

Wow, wat verdrietig om te horen en nog op zo'n relatief jonge leeftijd.
Hij kon zo nu en dan idd wat anders uit de hoek komen maar was altijd bereid mee te denken en te helpen.
En hoe hij dat beantwoorde was meestal met cryptische omschrijving wat je eerst moest ontleden dat maakte het altijd wel geinig.

Veel sterkte toegewenst aan familie en nabestaanden.

Oh shit, wat jong. Sterkte voor de nabestaanden!

Zeker herinner ik hem nog wel. Soms wat vreemde vogel inderdaad. Sterkte voor familie en vrienden.

Sterkte voor zijn nabestaanden en familie.

Potverdikkie zo jong!
Ik heb Edwin sinds een lange tijd gemist op het forum. Nu te horen dat hij overleden is, zo triest.

Voor de dochter die hij achter laat, gecondoleerd meis. Je vader had het hart op de goede plaats.

Voor naasten en iedereen die hem lief had, heel veel sterkte.

Jeetje, die zag ik niet aankomen! Hij zat nog zo vol met leven.
We zullen hem zeker missen met al zijn gekkigheid.

57....jee wat jong zeg, wat triest voor de nabestaanden 😔
Hij probeerde op zijn manier met deze hobby bezig te zijn en deed lekker zijn eigen ding en eigen ideeën, de berichten waren soms wat moeilijk te ontleden maarja dat gaf soms wel wat sjeu aan het forum.😉

Ik ken Edwin niet, maar jee... wat jong :-( Ik wens zijn nabestaanden veel sterkte, ook zijn dochter.De besten gaan vaak als eerste...

Ondanks dat ik de nodige aanvaringen met Edwin heb gekend op dit forum, schrik ik hier wel van. Een jong leven teniet is altijd triest. Ik wens zijn nabestaanden veel sterkte toe met dit groot verlies.

Sterkte 🌹

Veel sterkte voor de nabestaanden!

John.

Jeetje wat erg, heel veel sterkte toegewenst aan alle nabestaanden 🌹🥀

Daar schrik ik van. Inderdaad een eigenzinnige man misschien maar een goede inborst absoluut! Ik vond het ook altijd mooi @jessicapilon hoe John steeds bleef reageren op zijn posts en dat positief aanpakte waar wij misschien soms te veel in de tegenaanval gingen, ik weet het niet. In elk geval denk ik dat er zeker tijden waren dat hij veel aan het forum, en zeker John, zal gehad hebben. Sterkte voor gans de familie. Hij heeft me ook geregeld geholpen door niet teveel mee te willen gaan in "de commerce" van het aquarium houden en te tonen dat het ook eenvoudiger kon en kan.

Daar schrik ik van. Inderdaad een eigenzinnige man misschien maar een goede inborst absoluut! Ik vond het ook altijd mooi @jessicapilon hoe John steeds bleef reageren op zijn posts en dat positief aanpakte waar wij misschien soms te veel in de tegenaanval gingen, ik weet het niet. In elk geval denk ik dat er zeker tijden waren dat hij veel aan het forum, en zeker John, zal gehad hebben. Sterkte voor gans de familie. Hij heeft me ook geregeld geholpen door niet teveel mee te willen gaan in "de commerce" van het aquarium houden en te tonen dat het ook eenvoudiger kon en kan.
Klopt TLS en ook ik heb het af en toe flink voor de kiezen gehad hoor maar ik kende hem redelijk goed uit de pb en ondanks zijn werkwijze en manier van reageren probeerde ik altijd op een goede manier met hem om te gaan.
Flink tegengas geven werkt vaak niet. Over het algemeen kon ik prima met Edwin overweg op enkele keren na dan maar zoals hier ook al is aangehaald was het een behulpzame man.
Gelukkig zijn mensen niet allemaal gelijk;))

Pff zo jong!
Sterkte voor de nabestaanden!

Jeetje, ik schrik er een beetje van.. Edwin heeft regelmatig op mijn berichten gereageerd, ik zou nog een keer een rode lotus van hem krijgen.. hij kon idd anders uit de hoek komen maar op de een of andere manier kon ik die manier wel waarderen en begrijpen. Heb dan ook geen ruzie met hem gehad, kon het juist wel met hem vinden. Wat erg dat hij zo jong gestorven is.

Ik hoorde het ook laatst pas. Treurig inderdaad op die leeftijd. 🙁 Ik denk dat het een man is geweest met een hele geschiedenis. Wij hebben hem alleen gekend in de rol van forummer, iemand met een hele eigen manier van de hobby bedrijven. Soms botste hij wat met andere leden. Maar ik denk dat velen hem missen. Ik heb ook wel privéberichten met hem uitgewisseld. Gek idee dat hij niet meer zal posten.

Na een valse beschuldiging van Edwin, heb ik hem een aantal jaar geleden op negeren gezet. Zodat ik geen berichten meer van hem kon zien.

Maar ook ik schrik ik van het bericht dat hij op deze veelte jonge leeftijd is overleden. En ik wens de nabestaanden veel sterkte toe!

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
    Terug
    Bovenaan