Wat is er nieuw

in vitro planten

hjanssen

Well-known member
Lid geworden
17 juli 2009
Hallo ,
ik ben voorzichtig op het pad van bestellen van planten via internet
( ben van de oudere garde die vroeger de planten kocht in een huis met allemaal planten genaamd een winkel)
Nu kom ik veel tegen over planten die gekweekt zijn in een labarotorium omgeving in een soort gel.

zijn deze planten net zo sterk of zwak als planten gekweekt op gewone zand en/of glaswol.
Of zijn deze zo steriel dat deze planten niet veel kunnen hebben,
ik wil niet te veel geld uitgeven aan planten met een levensverwachting van een peer op een fruitschaal
Gr

Ik heb in vitro gekweekte mossen in mijn bak staan en die doen het super. Ze staan er nu een half jaar in en groeien flink. Met de planten heb ik geen ervaring, maar denk dat dit wel mee zal vallen. Over de mossen heb ik in ieder geval niks te klagen.

Ik heb momenteel alleen maar in vitro planten in me taiwan bee bak en moet zeggen dat ze eigenlijk hetzelfde zijn als normale. Eerder sterker dan zwakker.

Over het algemeen bestel ik alleen online de planten en dat bevalt prima en merk geen verschil met een plant die je nog in de lfs kan kopen.
Met de in vitro heb ik nog geen echte ervaring maar ook dat gaat prima begrijp ik uit de reacties.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan