Gummiebeer zei:In een schooltje houden van minimaal 8 stuks, liever meer.
webhond zei:Gummiebeer zei:In een schooltje houden van minimaal 8 stuks, liever meer.
8? Lijkt me ZWAAR overdreven. Ze kunnen heel goed met minder zitten. Heb ze op advies van LFS met ( minimaal ) 2 gezet
Gummiebeer zei:webhond zei:Gummiebeer zei:In een schooltje houden van minimaal 8 stuks, liever meer.
8? Lijkt me ZWAAR overdreven. Ze kunnen heel goed met minder zitten. Heb ze op advies van LFS met ( minimaal ) 2 gezet
Daar ga je al..op advies van de lfs..
Het zijn groepsdieren.
I rest my case.
Botia zei:Sharon: wat vooralgeneter?
Webhond: Gummiebeer dacht ws dat je het over de geel/bruin gestreepte had. Die is qua gedrag niet te vergelijken met de bruine.
Sharon_xx zei:Ik weet het soort algeneter niet meer uit mijn hoofd, hij had een hele lange naam.
webhond zei:Gummiebeer zei:webhond zei:Gummiebeer zei:In een schooltje houden van minimaal 8 stuks, liever meer.
Het zijn groepsdieren.
I rest my case.
Vooralsnog is mijn LFS een winkel met enkel vissen. Bestaat al 17 jaar. Afgelopen jaar uitgebreid naar dubbele ruimte en is nog altijd heel klein. Ik vertrouw mijn LFS op zijn advies. Er worden mij geen dingen aangesmeerd, sterker nog, aankopen worden afgeraden. Ben er gekomen op aanraden van een mede forum lid. En ga er maar kijken, het is er altijd druk. Dan weet ie toch wat ie doet want de "dierenwinkel" ertegenover met meer dan dubbel aantal aangeboden vissen zie ik vrijwel nooit iemand.
Dus nee, niet elk advies over 1 kam scheren. Zoals botia zegt heb ik idd de bruine. En sinds ik begonnen ben tot nu is niks wat mijn LFS heeft verteld, hier anders uitgelegd. Ook aan het gedrag van de 2 nu ze gewend zijn kan ik opmaken dat het klopt. Ze zijn zichtbaar en actief en alles behalve bang.
Daarom denk ik idd dat het vertrouwen wel goed zit.
Dus nee, sorry maar hier zit je echt fout.
Sharon_xx zei:Best wel een grote vis dus.
Valt helaas geen antwoord op te geven. Er zijn meerdere soorten die antenne meerval worden genoemd en die verschillen ENORM!Sharon_xx zei:Ja en ik heb een vraagje :
Mijn nichtje heeft een 50 liter bak. In de bak zit een antenne meerval. Die zit ook te klein of niet ??
Om mij hier even in te mengen:Gummiebeer zei:webhond zei:Gummiebeer zei:webhond zei:Gummiebeer zei:In een schooltje houden van minimaal 8 stuks, liever meer.
Het zijn groepsdieren.
I rest my case.
Vooralsnog is mijn LFS een winkel met enkel vissen. Bestaat al 17 jaar. Afgelopen jaar uitgebreid naar dubbele ruimte en is nog altijd heel klein. Ik vertrouw mijn LFS op zijn advies. Er worden mij geen dingen aangesmeerd, sterker nog, aankopen worden afgeraden. Ben er gekomen op aanraden van een mede forum lid. En ga er maar kijken, het is er altijd druk. Dan weet ie toch wat ie doet want de "dierenwinkel" ertegenover met meer dan dubbel aantal aangeboden vissen zie ik vrijwel nooit iemand.
Dus nee, niet elk advies over 1 kam scheren. Zoals botia zegt heb ik idd de bruine. En sinds ik begonnen ben tot nu is niks wat mijn LFS heeft verteld, hier anders uitgelegd. Ook aan het gedrag van de 2 nu ze gewend zijn kan ik opmaken dat het klopt. Ze zijn zichtbaar en actief en alles behalve bang.
Daarom denk ik idd dat het vertrouwen wel goed zit.
Dus nee, sorry maar hier zit je echt fout.
Mwoah. Dan ga ik liever op mijn eigen gevoel af en een site die up to date is en dit beaamd.
Ik quote: In nature they�re often found in large aggregations and in captivity will often pack themselves into a single nook, cranny or cave when at rest, so a group of at least 5-6 specimens should be the minimum purchased.
Bron:http://www.seriouslyfish.com/species/pangio-oblonga/
Pangio is Pangio, ongeacht diverse vormen.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.