inheems aquarium


Ach , dan begin ik wel een topic .
Ik heb al weer een tijdje vissen van hier zwemmen , het is echt ongelooflijk leuk . Beleef er veel meer plezier van dan met mijn zeeaquarium en totaal geen werk aan .(y)
 
Hallo beste mensen, ik heb een juwel 240, en had daarin volwassen wilde voorntjes, dat was een domme fout dat ik maakte, omdat ze veel te groot waren voor zo’n aquarium, en omdat ze de hele tijd gek werden wanneer ik het aquarium licht aandeed (LED), dus heb ik ze vrijgelaten. En nadat ik ze heb vrijgelaten, ben ik van plan om gekweekte barbelen (barbus barbus) te gaan halen van een cm of 7/8. Weet iemand wat alle benodigdheden zijn om een barbeel levend te houden in een 240 liter aquarium en hoe ik ervoor kan zorgen dat ze zonder angst kunnen rondzwemmen en dat ze niet helemaal gek worden, terwijl het aquarium licht aanstaat? Bedankt alvast!
Groetjes!
 
Voorns zijn geen lichtschuwe vissen in de zomer liggen ze vaak net onder de oppervlakte.
waarschijnlijk is de frequentie van jouw ledlampen zo laag dat hij voor de vissen knippert.

ps.
Voorns worden 50 cm ik hoop niet dat ze zo groot waren
 
Hallo beste mensen, ik heb een juwel 240, en had daarin volwassen wilde voorntjes, dat was een domme fout dat ik maakte, omdat ze veel te groot waren voor zo’n aquarium, en omdat ze de hele tijd gek werden wanneer ik het aquarium licht aandeed (LED), dus heb ik ze vrijgelaten. En nadat ik ze heb vrijgelaten, ben ik van plan om gekweekte barbelen (barbus barbus) te gaan halen van een cm of 7/8. Weet iemand wat alle benodigdheden zijn om een barbeel levend te houden in een 240 liter aquarium en hoe ik ervoor kan zorgen dat ze zonder angst kunnen rondzwemmen en dat ze niet helemaal gek worden, terwijl het aquarium licht aanstaat? Bedankt alvast!
Groetjes!
Barbelen worden veel te groot voor jouw aquarium, daar ga je ze echt geen plezier mee doen
 
Het kan aan mij liggen dat ik het niet begrijp maar je hebt ook een topic waar je praat over het buitenland en een bak van 1600 liter toch?
Kun je vertellen hoe dit zit want anders kun je de vraag beter in je andere topic stellen (kunnen wij verplaatsen voor je als je dat aangeeft ).

 

Terug
Bovenaan