Innovatie?! Wie zou dit aanschaffen?


MischaC

Well-known member
Lid geworden
3 april 2020
Berichten
258
Leeftijd
45
Kwam vandaag het onderstaande tegen. Iemand hier ervaring mee of zou je het iets vinden?

 
Ik had er nooit eerder van gehoord maar het idee is wel grappig, vooral als je een (erg) groot aquarium hebt. In principe is het volgens mij gewoon een apparaatje dat je glas schoonmaakt, met als leuke bijkomstigheid een 1080p camera die live kan streamen naar je telefoon. Je kan dus altijd je aquarium bekijken. Misschien wel handig als je op vakantie bent. Ik verwacht alleen niet dat het prijskaartje zo leuk is, zoals vaak met dit soort speeltjes.
 
Ja leuk spul maar niet aan mij besteed. Ik kijk liever vanaf de bank naar de bak en met onderhoud doe ik toch al de ramen.
 
Kwam vandaag het onderstaande tegen. Iemand hier ervaring mee of zou je het iets vinden?


Lekker hoor Mischa....fijns.... bedankt :stom:

NATUURLIJK wil ik dat... ik wist niet van het bestaan. Je druk precies op het verkeerde knopje, dit soort gadgets kan ik niet weerstaan. Je jaagt me op kosten. Gelukkig vind ik witte bonen in tomatensaus met smack en bijstandsmacaroni best lekker.... dus na aanschaf van dit moois zal ik niet verhongeren tot aan de volgende salarisbetaling.

gr.

Mark
 
Grappig ding, maar erg duur in aanschaf en na een tijdje vast heel irritant als je langzaam krassen ziet verschijnen.
 
Ik zie ook geen manier voor het apparaat om zich van wand naar wand te kunnen verplaatsen.

Ik heb biologische robotjes. Slakken.
 
Ik gebruik al jaren zo eentje, werkt super (wel voorzichtig zijn bij kitnaden en grind) :
magfloat.JPG
 
Nee hoor, het roestvrij stalen plaatje (is niet echt een mes) veroorzaakt absoluut geen krassen.
Grind of zand is even hard als glas en doet dat wel, dus met magneetpoetsers altijd oppassen bij de bodem.

Niet gehard staal is zachter dan glas. Ik heb ooit eens bij wijze van test geprobeerd een kras te maken op glas met een breekmes, ik moest echt het mes loodrecht zetten en druk zetten, en dan was het wel mogelijk.
Dit plaatje heeft afgeronde hoeken en staat onder een hoek op het glas, heeft nog nooit een krasje gemaakt, anders zou ik het zeker niet gebruiken in mijn nieuwe bak.
(Ik heb geen belangen in het merk ofzo :))
 
Ok, ik moet zeggen ik heb nog nooit een met een mesje gehad en het was meer mijn gedachten hierover. Vroeger wel met zo n magneet gewerkt en ja dan moet je donders goed opletten bij de bodem want met een steentje ertussen zijn de rapen gaar.
 

Terug
Bovenaan