Inrichten voor maanvissen


Gisteren de snoer van mij lamp verlengt, nu iets meer licht in de rechterhoek... Ook wat houtstukken verschoven...

Wil de houtbrokken links en rechts die nu nog 10 cm onder het wateroppervlak "hangen" iets meer naar boven halen zodat je de bovenkant niet meer ziet. Daarna ga ik de lichten beter inregelen, zijn nu iets te fel.

DSC_3955.JPG
DSC_3956.JPG
 
Het filmpje is prachtig om te zien. De vissen komen mooi tot hun recht en voelen zich er thuis. Ook valt mij op dat je een hele goede opbouw van de bodem op. Je hebt een dikke rand van de bodem in het zicht achter de voorruit. Dat is jammer.
Er staat een aquarium waar je trots op mag zijn.

Hobbygroet Jos Hut
 
Het filmpje is prachtig om te zien. De vissen komen mooi tot hun recht en voelen zich er thuis. Ook valt mij op dat je een hele goede opbouw van de bodem op. Je hebt een dikke rand van de bodem in het zicht achter de voorruit. Dat is jammer.
Er staat een aquarium waar je trots op mag zijn.

Hobbygroet Jos Hut

Bedankt, het nadeel van een volglasbak is dat je al het zand ziet. Verder heb ik mij bij het inrichten verkeken op de hoeveelheid zand. Ik het er een paar cm te veel in gegooid en ben dit met elke waterwissel nu iets aan het verminderen.
 
Af en toe alle zand dat niet in het zicht moet zijn afzuigen en schoon spoelen. vervolgens doe je het vlak voor de achterwand weer in je aquarium..

Hobbygroet Jos Hut
 
Wat een prachtige bak!!!
 
Das een pareltje of beter gezegd PAREL in huis met z'n 3m. dikke chapeau Coen.:thumbs:
 

Terug
Bovenaan