Wat is er nieuw

Inrichting jamaica 80 scenic.(Guiot Eddy)

• Onderwerp starter Onderwerp starter Guiot Eddy
  • Startdatum Startdatum
G

Guiot Eddy

Guest
Ik hoop dat het zo gelukt is met de foto te plaatsen. Mijn 2 filtercopartimenten en dit zullen later de 2 watervalletjes worden.
20161203_094827.jpg

Gisteravond achterwand geplaatst. Niet zo makkelijk maar ik ben toch tevreden van het resultaat.
IMG-20161207-WA0003.jpg

Ik heb zoiets lang geleden bij iemand is gezien en wij vonden dat keimooi gedaan. Ik heb vroeger ook reeds een aquarium gehad maar mijn vrouw vindt zoiets mooier in onze living dan gewoon een rechthoekige bak.
Daarom heb ik dan besloten om zoiets zelf in elkaar te knutselen. Kwestie van de kerk in 't midden te houden.

20161207_184832.jpg
Heb is alles geplaatst zoals ik het in gedachte heb. Ben tevreden van het resultaat.

Ik heb hem vandaag gevuld met water om is te zien of mijn watervalletjes goed werken en persoonlijk vind ik geslaagd. ( op de foto lastig te zien ) Nu ga ik hem een week laten draaien over houtskool.
En dan zal het echte werk beginnen. Bodemverwarming, co2 installeren en de plantjes. Dat wordt het leuke deel, hoop ik.

Bedankt voor de leuke reacties, dat motiveert om verder te doen. Een video plaatsen is dat op dezelfde manier als een foto plaatsen?

Mooi gedaan en apart. :petjeaf:

Video zul je inderdaad ergens anders moeten plaatsen en dan kun je de link gebruiken om in je bericht te plaatsen. Bij de tekst editor voor het film icoontje kiezen.

Het zullen een 20 tal kardinaaltetras worden. De bedoeling is om er een mooie plantenbak van te maken.

Ziet er al mooi uit hoor! Het enige waar je misschien last van gaat hebben is veel verdamping als je de bak gaat verwarmen naar de temperatuur die kardinalen graag willen. Misschien kun je de neon tetra eens overwegen. Lijkt er heel erg op, maar kan een stuk koeler en dan ga je denk ik minder last krijgen van verdamping.

Nog wat terrasjes gekocht en reeds is geplaatst. Nu liggen de werken wat stil. Na kerstmis wordt deze definitief afgewerkt.
20161216_124943.jpg

Ziet er heel leuk uit, ben ook wel heel benieuwd naar de vorderingen straks na de kerst.

Gisteren terug herbegonnen. Alle techniek is geplaatst. Ik heb boven de co2 infussor een pompje geplaatst om de co2 beter te verdelen in de aquarium. Mijn plantjes die worden normaal gezien vrijdag geleverd.
En dan kan ik eindelijk beginnen in te richten.
20161228_191050.jpg

Ben deze avond reeds een beetje bezig geweest en dit is het resultaat.
20161229_200015.jpg

Bedankt, hoop morgen verder te staan want ik ben ook benieuwd naar het eindresultaat.
Het is namelijk de eerste keer dat ik zo'n aquarium doe.

Dit is het resultaat na een dagje inrichten van het aquarium. Morgen mijn co2 aansluiten en dan alles is bekijken en misschien wat herschikken.
20161230_175255.jpg

Co2 installatie ingeschakeld. Staat om te beginnen op 30 bellen per minuut. Mijn licht brandt 6uur en dit ge ik om de 2 dagen opdrijven met een half uur tot ik 9 uur heb bereikt.
IMG-20161231-WA0001.jpeg

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan