Wat is er nieuw

Inspirerende video's

Eco Creations

Well-known member
Lid geworden
23 maart 2018
Leeftijd
37
Regelmatig kom ik inspirerende video's tegen op YouTube gerelateerd aan de hobby. Dit kan variëren van DIY projecten m.b.t. de technische kant van de hobby, het maken van een aquarium, een achterwand, het kweken van planten of dieren of het (aqua)scapen. Vaak is zo'n video de basis voor inspiratie tot een nieuw project of helpen ze je huidige project verder naar een nieuw niveau.
Omdat ik nog geen soortgelijk topic op het forum kon vinden (corrigeer me maar als het niet klopt) dacht ik dat het leuk zou zijn om hier een topic te openen waar we inspirerende video's met elkaar kunnen delen en ook kunnen reageren op de (on)mogelijkheden die deze projecten bieden.

Een voorbeeld van een video die ik onlangs tegenkwam:

Heel apart en mooi ingericht

Alvast een aantal video's om het topic op gang te brengen en hopelijk alvast wat mensen te inspireren 😉

Altijd al in een groen huis willen wonen?

Of misschien iets kleiner beginnen, met een groen bureau bijvoorbeeld?

Prachtig aquarium, en rustgevend om naar te kijken en (vreemd genoeg) luisteren, The Sunken Grove:

De volgende heeft niets begrepen van aquascapen, maar blinkt juist uit in zijn eenvoud. Een aquarium zonder filter met de Walstad methode. Bekijk zijn kanaal voor meer rustgevende filmpjes en experimenten.

En dan nog de twee video's die mijn eigen inspiratie waren voor mijn huidige "Thai Jungle" aquarium:

Je moet er van houden, een echt natuurlijk biotoop. Ik vind ze geweldig! Mijn vrouw verschrikkelijk...
Oordeel zelf:

mooie en inspirerende filmpjes. Thanks

Prachtige scape van een rivierstroom die toch mooi beplant is:

Fantastisch, haal zelf altijd veel inspiratie uit deze website:
http://biotope-aquarium.info/
Paar filmpjes die daarop staan:

Vind dit kanaal op YouTube ook heel leuk, is van een botanist die helemaal gek is van Crypto's en die in de natuur filmt. Zie je mooi wat nou echte biotopen zijn:

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
    Terug
    Bovenaan