Intense bazooka waar te koop?


D@nny H

Well-known member
Lid geworden
20 februari 2016
Berichten
706
Locatie
Hoofddorp
Website
www.instagram.com
Ik ben op zoek naar een Intense bazooka co2 diffuser van 60mm.
Ik kan deze echter nergens vinden binnen Nederland

Weet iemand waar deze te koop zou kunnen zijn?
 
Via Google kom ik uit bij CO2 supermarket.nl
 
Ik denk dat je even rustig moot googelen en dan kom je ze vast wel tegen. Uit mn hoofd durf ik het zo niet te zeggen.
 
Ik wil graag de echte Intense bazooka de cloon heb ik al, maar ben er niet tevreden over.
Google heb ik uiteraard al gebruikt en kwam ook op co2market maar die site vertrouw ik niet aangezien er rare vertaalfouten op staan.
Tevens is het niet te achterhalen waar ze vandaan komen. Verder ben ik het nog niet op het spoor gekomen.
Veldhuis had ze maar daar kan je ook niet meer terrecht.
 
Ik weet dat Benvo er een gebruikt van Ali en dat naar volle tevredenheid. Misschien kan die je een link turen als hij dit meekrijgt.
 
Ik wil graag de echte Intense bazooka de cloon heb ik al, maar ben er niet tevreden over.
Google heb ik uiteraard al gebruikt en kwam ook op co2market maar die site vertrouw ik niet aangezien er rare vertaalfouten op staan.
Tevens is het niet te achterhalen waar ze vandaan komen. Verder ben ik het nog niet op het spoor gekomen.
Veldhuis had ze maar daar kan je ook niet meer terrecht.
Nou lijkt me duidelijk waar ze vandaan komen is een uk firma
Geregistreerde kantooradres:
CO2 Supermarket
The Haywain, Burley Grange
South Milford
North Yorkshire
LS25 5GE
United Kingdom
en die taal fouten tja Engels naar Nederlands is nog niet zo eenvoudig :D
 
ik heb al diverse malen bij co2 supermarket besteld goede winkel en eventuele vragen worden meestal snel beantwoord.ik heb mijn regelaar van hun mijn bellenteller en nog wat klein spul.het langste wat ik heb moeten wachten op een bestelling was 5 dagen
 
Andere zaken in NL maken er soms een potje van.
 
Er zullen altijd zaken zijn en blijven die net wat minder service en snelheid bieden maar ik heb zelf de indruk dat het hier best meevalt en ben zelf nog geen rare dingen tegengekomen bij bestellen binnen Nederland. Maar ja, uitzonderingen zul je houden want soms heeft men iets niet in de hand.
 
Bedankt voor jullie reacties!!
In NL was de Intense helaas niet te vinden, ik heb er nu 1 bij CO2 Supermarket bestelt daar waren de verzondkosten nog redelijk.
Ik wil hem toch graag proberen dus dan maar zo even.
Het is de 60mm tot 200 liter geworden voor mijn Rio 180.
 
owkee veel plezier ermee
 
Ik ben benieuw of het bevalt. Als het erg scheel dan ik denk er aan ook een te kopen (een 70mm voor mij rio240).
 
Er is hoop eindelijk is de BAZOOKA aangekomen.
Echter moet hem nog ff ophalen bij het postpunt.
 
Er is hoop eindelijk is de BAZOOKA aangekomen.
Echter moet hem nog ff ophalen bij het postpunt.
Bij onze Chinese vrienden is een kloon te koop. Ik gebruik ze al een tijd nadat ik de echte ook had. Er zit geen verschil in behalve in prijs. Ze kosten bij Aliexpress een euro of vier/vijf.

HTB1UMuRKeuSBuNjSsplq6ze8pXaM.jpg
 
Tot op heden nog steeds geen Bazooka Co2 art geeft aan dat het waarschijnlijk onderweg is gestolen.
Hij heeft vaak problemen met leveringen naar NL en overweegt om levering naar NL te stoppen.
 
Tot op heden nog steeds geen Bazooka Co2 art geeft aan dat het waarschijnlijk onderweg is gestolen.
Hij heeft vaak problemen met leveringen naar NL en overweegt om levering naar NL te stoppen.
Gezien de prijs die je daar betaald voor zo'n ding met daarop de verzendkosten zou ik snel bij onze Chinese vrienden gaan kijken, zoal ik hierboven al eens aangaf. En dat er dikwijls zaken gestolen worden van hun lijkt me een nogal doorzichtige smoes...
 
Nee helaas.
Ik heb een claim gemaakt bij PayPal.
China geeft meer zekerheid dan Engeland blijkbaar?
 
Goed dat je 'm heb betaald via paypal dan :thumbs: Zou gewoon een bazooka in China kopen.
 
Lang gewacht toch gekregen!
Co2art heeft het opnieuw verzonden maar nu met tracktrace!

Zojuis de Chinezen variant eruit gehaald en Bazooka erin je ziet wel kwaliteitsverschil.
 
Lang gewacht toch gekregen!
Co2art heeft het opnieuw verzonden maar nu met tracktrace!

Zojuis de Chinezen variant eruit gehaald en Bazooka erin je ziet wel kwaliteitsverschil.
Het is allemaal wat fijner.

intense-bazooka-atomizer-co2-diffuser.jpg
 
De eerste resultaten zijn prima hele kleine microbubbels minder zichtbaar dan de Chinezen variant.
De Bazooka heeft minder werkdruk nodig.
Tot nu toe goed!
 
zijn prima hele kleine microbubbels minder zichtbaar dan de Chinezen variant

En toch zijn mensen als Benvo en Cornelius positief over de Chinese variant. Maar goed, je hebt hem binnen en hij bevalt gelukkig:thumbs:
 
De Chinese variant was ook niet verkeerd alleen met het overgaan van de Rio 125 naar de 180 was hij te klein.

En je kan pas vergelijken als je ze beiden in bezit heb.
Ik ga 'm nu testen en de eerste indruk is niet verkeerd. Dat mag ook wel al hij 8x zo duur is :br:
 

Terug
Bovenaan