Interne filter bedekking


P

Panda6186

Guest
Hallo,

ik heb een 120 liter juwel aquarium met veel hele jonge guppies. Ik heb alleen de standaard interne filter en ik ben van plan om een sponsfilter te halen. Ik vroeg mij af of iemand mij kan helpen met iets. Ik gebruik dus nu alleen de interne filter en ik ben bang dat de kleine vissen hierin vast gaan zitten. Kan je dat bedekken met gaas of iets? Help mij.

Bedankt.
 
Hallo,

ik heb een 120 liter juwel aquarium met veel hele jonge guppies. Ik heb alleen de standaard interne filter en ik ben van plan om een sponsfilter te halen. Ik vroeg mij af of iemand mij kan helpen met iets. Ik gebruik dus nu alleen de interne filter en ik ben bang dat de kleine vissen hierin vast gaan zitten. Kan je dat bedekken met gaas of iets? Help mij.

Bedankt.
In het interne filter van Juwel zitten sponzen aannemende dat je het originele filter gebruikt. De bovenste spons kan je naar boven halen zodat eigenlijk tegen het deksel ligt en er niets door het rooster kan glippen. Er bovenop hoort dus een deksel wat je uiteraard dicht zou moeten houden.
 
Zoals we al hebben aangegeven in de chat zou ik voor een buitenfilter gaan. Dat lijkt ook veel mooier en levert ruimte op.
 
Daar ben ik het met John eens.

Er zijn vele meningen over wat beter is als externe beter dan interne of andersom.

Ik denk dat indd naar praktische gedeelte moet kijken in zo een formaat.

Een externe heeft meer liter inhoud voor de zuiveren plus het geeft je meer ruimte in je aquarium.

Maar wat er wel bij gezegd hoort te worden als je overgaat naar externe laat de interne wel 5 6 weken meedraaien.

Maar dat is geheel.aan jou.

Maar nu op je vraag. Durf ik niet te stellen sorry
 

Terug
Bovenaan