Interviewtje


Guppeman

Well-known member
Lid geworden
13 juli 2018
Berichten
1,577
Leeftijd
59
Er is een interviewtje met mij geweest in het online krantje van de apneuvereniging.
Op pagina 18 mijn persoontje.

 
Ik vergelijk het een beetje met prothese voor je been.
Met zo'n ding door het leven gaan is niet waar je van tevoren voor tekent, maar zonder wordt dat leven wel een uitdaging.
 
Is inderdaad een leuk stukje.
Ik slaap ook met zo'n masker op. Ik heb nog steeds moeite om er aan te wennen. De ene nacht slaap ik prima, maar het komt ook voor dat ik half de nacht het masker af doe omdat het irriteert.
 
Niet balen als je hem niet de hele nacht op gehad hebt, maar jezelf prijzen voor de tijd dat je hem wel op gehad hebt.
Elk uur dat je hem wel draagt is winst.

Je lichaam raakt er vanzelf meer en meer gewend aan en voor je het door hebt slaap je er op een dag (nacht 🙂) altijd mee .
 
Ik heb toch best respect voor alle mensen die dit moeten gebruiken en er zo goed mee kunnen omgaan:r
 
Kennen jullie ook OSCAR om gegevens uit te lezen en gebruiken jullie eventueel O2 metingen?
Ik gebruik bv de resmed app maar meer dan de AHI nazien kun je er niet mee .
ik heb bv: voor de laatste 10 dagen een AHI tussen de 0,9 en 3,1
 
Ik heb het stukje gelezen wat over jou gaat Menno, erg indrukwekkend. Maar bij jou valt een vergelijking te maken met wat ik ook in mijn leven heb, wat ik lees bij jou... De ene deur gaat dicht en een andere zal zich openen.
 
Academy Awards Oscar GIF
 

Terug
Bovenaan