Intratuin Lochem


M

Marrie98

Guest
Ik haal zo'n beetje alles voor mijn aquarium bij intratuin Lochem.

Ze hebben daar veel verschillende soorten aquaria. Er staan ook een paar voorbeeld aquaria, wat erg leuk om te zien is en dat je een beetje kan zien wat je kan doen met het aquarium.
Ze hebben hele veel verschillende soorten vissen, van goudvis tot kogelvis, en van karper tot garnaal.
Ze hebben ook super veel plantjes ook drijfplantjes en planten die opgebonden zijn op hout of stenen.
Verder hebben ze ook super veel decoratie, hout, stenen etc etc. Je hebt ruim de keuze uit voeding en medicatie en andere dingetjes die nodig zijn voor gezonde vissen.
Ze hebben al het apparatuur wat je nodig hebt.
Eigenlijk gewoon alles wat je nodig hebt voor een leuk aquarium!

De werknemers zijn erg vriendelijk en helpen je graag met de keuze van het soort aquarium wat bij je past en welke visjes etc. Als jij vissen bij elkaar wilt die niet bij elkaar kunnen zeggen ze dat en helpen je een goede vissamenstelling te maken.
Ze testen je water voordat je visjes meeneemt (alleen als je net je aquarium hebt ingedraaid of een grote schoonmaak hebt gedaan), maar ook als je er zelf om vraagt.
Als je waterwaardes niet kloppen gaan ze je water onderzoeken en helpen je hoe je je water wel goed kan maken.

Toen ik een aantal zieke vissen had waarvan er ook een paar stierven had ik de intratuin gebeld en ze zeiden dat ik langs moest komen met een zieke en een overleden vis. Ze hebben toen de vissen helemaal onderzocht en ook onder een microscoop gedaan. Zo vonden ze de oorzaak en konden mij de juiste medicatie etc geven die meteen hielp!

Wat ik echt super leuk vind is dat ze mij herkennen en precies weten hoe mijn aquarium eruit ziet en ze vragen er altijd naar.

De prijs voor alles wat ze hebben is best normaal.

Gewoon een super winkel! :D
 
Leuk om ook weer eens te horen dat er winkels zijn die het wel goed doen :thumbs: :)

Beetje te ver weg voor mij, maar dat maakt niet uit.
 

Terug
Bovenaan