DePlantenMan zei:
Word toch maar geen bio CO2 las net dat de nadelen zijn
Nadelen? Of bedoel je uitdagingen om toch voor deze portemonnee vriendelijke oplossing te kiezen? De moeite waard om toch even over na te denken?
Ik heb nog niet eens veel gelezen over Bio-CO2, simpelweg omdat we geen gebruik willen (en hoeven) te maken van CO2 als dat niet nodig is, maar toch ken ik voor elk punt een oplossing:
-bio CO2 is gevoelig voor schommeling > met twee flessen werken lost dit vrijwel op
-kunnen lekken ontstaan bij de dop > goed vastkitten, regelmatig checken
-kleine veranderingen in resept kan grote gevolgen hebben > dan verander je dus niet eens je een recept hebt dat voor jou werkt
-Niet gebruiksvriendelijk op langer termijn > vind ik geen nadeel, of zoals ik het noem uitdaging, maar een mening. Wat is er gebruiksonvriendelijk aan? Misschien is dat ook nog wel op te lossen.
psychodad zei:
Van ontploffende flessen heb ik nog nooit gehoord.
Maar das vast off-topic

Meer on a serious note is dat ik tijdens een snelle google-search niet zo veel vond om nu meteen bang voor ontploffende Bio-CO2 flessen te zijn.
Sterker nog: ik durf zelfs de stelling wel aan dat als je hier bang voor bent je misschien niet eens een CO2-drukfles in huis moet willen hebben.