Is dit witte stip


N

Nik75

Guest
Sinds vandaag ontdek ik een vis bedekt met iets kan iemand mij vertellen wat het is en wat eraan te doen

Alvast bedankt

IMG_0285.JPG
 
Maar de vis heeft ook een beetje slierachtig wit spul aan vinnen valt dat ook aan witte stip te wijten?
 
Ik kan het nog steeds nier echt goed zien.;)


Maar de vis heeft ook een beetje slierachtig wit spul aan vinnen valt dat ook aan witte stip te wijten?
Mischien vinrot, daar komt ook en wit randje om de vinnen.;)
 
Wat is het witte stof op de bodem op de eerste foto? Zijn dat korreltjes van je bodemmateriaal?
Lijkt namelijk alsof er gewoon wat van dat "stof" aan de vis hangt doordat hij in de bodem heeft gegraven...
maar misschien zie ik het verkeerd.
 
Zit de vis helemaal onder zoutkorreltjes of zijn het pluche wat achtig plekjes? Zoutkorreltjes stip, als watjes schimmel. Is het 1 vis?

Schimmeltje eerst proberen met zoutbadjes. Dit lost het al vaak op zonder dat je medicijnen in je aquarium hoef te doen. Scheelt je een hoop gedoe. Staat in dit gedeelte een sticky hoe en wat. Let wel ik weet niet wat voor visje het is en weet ook niet of deze in een zoutbadje kan. Even vragen op het forum. Let wel op dat andere visjes dan niets hebben.
 

Terug
Bovenaan