Wat is er nieuw

Is er iets mis met mijn meerval?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Panda6186
  • Startdatum Startdatum
P

Panda6186

Guest
Hallo,

Ik zag vanochtend mijn meerval op de buis van mijn interne filter zitten. Soms gaat hij een beetje rondzwemmen. Hij gaat dan als een speer naar boven en weer naar beneden. Daarna gaat hij weer terug op de filter. Het ziet er wel grappig uit, maar is dit normaal?

Gr, panda

15557635283865047656783721115489.jpg

Is dit nieuw gedrag en heb je de waterwaarden ook gecontroleerd voor de zekerheid? Zijn er andere vissen die raar gedrag vertonen en is er iets veranderd in de bak?

WAt is het er een? Hoelang heb je hem? lijkt mij een knabbelvisje.

WAt is het er een? Hoelang heb je hem? lijkt mij een knabbelvisje.
Garra rufa Bertus?

@Panda6186 misschien zuurstoftekort?

Wat zijn je waardes en hoelamg draait je bak en hoe lang zit je vis erin?

Dat het een Garra Rufa is, weet ik. voor mij een knabbelvisje.

Als een speer naar boven. Wat kan er boven zitten? dus snel weer naar beneden.

Dus geen zuurstof tekort !!! Doen wel meer vissen.

Dat het een Garra Rufa is, weet ik. voor mij een knabbelvisje.

Als een speer naar boven. Wat kan er boven zitten? dus snel weer naar beneden.

Dus geen zuurstof tekort !!! Doen wel meer vissen.

Vissen die bii de surface zwemmen. Betekend toch zuurstof te kort in het water..

Vissen die bii de surface zwemmen. Betekend toch zuurstof te kort in het water..

Maar daar zwemt ie niet toch, hij gaat snel omhoog en omlaag. Dus lijkt mij geen zuurstof te kort in het water. Heb ooit een flavatra gehad die deed het ook af en toe, snelle beestjes zijn het.

Dat zou ik ook denken hoor en dat zie je ook als je teveel no2 in het water hebt.

Jay kun je ook zien of hij zuurstof hapt dan?

Ancistrussen doe dat ook. omdat het bodemvissen zijn. En ja, hij zal lucht happen. anders hoefgt dat niet.

Enne rugvin omhoog..

Hallo,

Mijn waterwaarden zijn goed. Ik ben nu al 3 uurtjes thuis en hij gedraagt zich inmiddels normaal. Ik heb het aquarium verhuisd ivm een verhuizing. Ik heb er ook een paar nieuwe guppies in gedaan. Ik denk dat hij gewoon een beetje gestresst was. Bedankt voor jullie hulp

Nou mooi dat ie zich weer gewoon gedraagt:thumbs:

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan