Wat is er nieuw

Is mijn Black Molly zwanger?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Blackgup
  • Startdatum Startdatum
B

Blackgup

Guest
Ik heb 3 black molly’s, 1 mannetje en 2 vrouwtjes.
Alleen zie ik nu dat 1 van de vrouwtjes haar onder buik wat dikker begint te worden, ook is ze erg aggresief naar het mannetje toe en als ze het ander vrouwtje ziet begint ze haar te pikken. Hieronder even een foto, graag zou ik willen weten of ze zwanger is zodat ik me er op kan voorbereiden! Alvast bedankt.
274530

Ik zou zeggen ja die is zwanger.

Ik heb 3 black molly’s, 1 mannetje en 2 vrouwtjes.
Alleen zie ik nu dat 1 van de vrouwtjes haar onder buik wat dikker begint te worden, ook is ze erg aggresief naar het mannetje toe en als ze het ander vrouwtje ziet begint ze haar te pikken. Hieronder even een foto, graag zou ik willen weten of ze zwanger is zodat ik me er op kan voorbereiden! Alvast bedankt.Bekijk bijlage 274530
9308A17F-354B-4F14-AF0C-1803365FDDFB.jpeg

Meine ziet er ook zwanger uit

Die is zeer zeker zwanger en het hangt natuurlijk ook van de fase af waarin ze zitten en in het begin is het vaak lastig om goed in te schatten.

Ze ziet er al 2 weken zo uit. En sinds 7 dagen heeft ze een wit puntje bij haar anus”. Geen flaauw idee hoelaag het nog kan dure

Vaak is de draagtijd richting de 4 weken en dat hangt ook mede af van de temp.

Vaak is de draagtijd richting de 4 weken en dat hangt ook mede af van de temp.
Temp was 26. En heb er deze week 27 van gemaakt. Alleen dat witte punt op haar anus” weet ik niet wat het is

Niet de temperatuur zo hoog zetten, ja, ze kunnen er tegen maar verkort hun levensduur, 27 graden is wel het uiterste, ik zou naar een 24 graden gaan.
Lees ook het stukje even wat ik plaatste.

Dankje wel voor de gouden tip. Ik ga gelijk je stukje lezen tnx

Zou ik wel doen, een graadje warmer mag, dus naar 25 graden, in de zomer, als deze weer net zo warm wordt als afgelopen jaar zal de temperatuur van de bak snel stijgen, dan hoef je dus niets te doen en hoort ook een beetje bij hun natuurlijke omstandigheden.

Zou ik wel doen, een graadje warmer mag, dus naar 25 graden, in de zomer, als deze weer net zo warm wordt als afgelopen jaar zal de temperatuur van de bak snel stijgen, dan hoef je dus niets te doen en hoort ook een beetje bij hun natuurlijke omstandigheden.
Helemaal goed! Mijn zwaardragers hebben wel 1 jonkie gehad(of meerdere) 1 overleelfd. Hoop dat het zo ook bij de black mollie zal zijn. Zal niet meer lang duren. Planten genoeg en schuilplekken. Maar nu heb ik ook opeens slakjes erin. Is dat nuttige of alleen maar vervelend? Gr

Maar nu heb ik ook opeens slakjes erin. Is dat nuttige of alleen maar vervelend?
Nuttig, deze houden je bodem los en eten nog wat blad en ander vuil op, wil je er vanaf, dan wat minder voeren om te beginnen.

Nuttig, deze houden je bodem los en eten nog wat blad en ander vuil op, wil je er vanaf, dan wat minder voeren om te beginnen.
Mein vrouwtje mollie is zwanger. Maar er zwemmen constand 4 mannentjes achter haar aan. Is dat wel goed voornde zwangerschap/bevalling?

Dat regelt zichzelf wel op een natuurlijke wijze, komt allemaal goed.

Vaak zoekt de vrouw wel een rustig plekje op om te werpen.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan