is mijn blackmolly zwanger ?


I

isisjordi

Guest
hallo ik ben nieuw en ik had een vraagje is dit het begin van een zwangere black molly ?
14519_226402584231845_1593578017_n.jpg

1234908_226402604231843_1347447107_n.jpg
 
is mijn black molly zwanger ze is wat dikker dan het andere vrouwtje
 
Zie je wel,je Kunt het wel.

Gewoon afwachten.
Als ze gaat werpen ,zie je het vanzelf.
 
oke ik hoop het zo danku
 
Heb je die nou bij je sluiers in de bak zitten? En waarom heb je 2 accounts, Jordi? We zijn niet gek hoor. :)
 
:( jammer nou kijk ik dacht dat julie boos werden omdat de black ollys bij de sluiers zaten aar ik zij tegen me opa dat ik alteid al black mollys wou hebben en vandaag kreeg ik twee wijfjes
 
Boos zullen we niet worden, maar het is wel heel onverstandig. Als je denkt dat we boos worden weet je al dat het onverstandig is en toch doe je het.

Het bakje dat je hebt is al veel te klein voor je sluiers en dan zet je er nog meer bij? Black Molly's hebben heel warm water en een zouttoevoeging nodig en ook zij zitten te klein in een 60 cm. bak. Ik had gehoopt dat je je voortaan wel in zou lezen omdat je zo de fout in bent gegaan met je sluiers, maar je leert er eigenlijk niks van.
 
mijn opa kwa er me aanzetten hoor dat hat ik ook niet gedacht dat ik black mollys kreeg
 
aar ik be nal bezig o eeen andere plek oor e sluierstaarten te regelen
 
moet en filter de nacht ook aan staan
 
Ja filter gewoon aanhouden dag en nacht
 
De voorste is een dier van de grote vorm die 10cm wordt , 27-30 graden wenst en een zouttoevoeging.

De tweede is een dier van de kleine vorm die je prima kan houden op 25 graden zonder zouttoevoeging in een bak vanaf 80cm.
 
oooow dankje wel
 
dat zijn tog 2 wijfjes
 
Even oppakken,en even schudden. :p
Rammelt het,is het een mannetje. ;)
 
Jones zei:
Heb je die nou bij je sluiers in de bak zitten? En waarom heb je 2 accounts, Jordi? We zijn niet gek hoor. :)


Nee,Slapen doen we s,nachts,he Fabienne? :daisy:
Ieder in zijn eigen bed, he? :thumbs:
 
Jordi,

je tweede account is geblokkeerd. Het is niet toegestaan en daarbij verwarrend. Tevens verzoeken wij je dringend om niet her en der jou vragen te dumpen, bij iemand anders zijn/haar topic.
 
ik heb ze bij e sluiers alteid aan maar e moeder vind dat on noodig dus ?
 
ik heb ze ge schud maar ze rammel niet nee dus het zijn wijfjes ??
 
Ja. Wel netje terug zetten,he!
 
jordi terpstra zei:
ik heb ze bij e sluiers alteid aan maar e moeder vind dat on noodig dus ?

Wat vind ze onnodig? Dat de pomp aan staat?

Stop zij dan ook met ademen,s ,avonds? Nee toch?
Voor 1 uurtje ,alla.
Maar niet voor de nacht. Dan gaan de bacterie dood.
Doe jij hem weer aan ,blaast hij alles in de bak.


Hee,De vissen doen raar. hoe kan dat?
 
okeey ps heb ze niet ge schud hoor xp
 
ik ga mijn sluierstaarten verkoopen op markt plaats
 
Ik heb je bericht met link naar marktplaats verwijderd. Je andere topic is niet voor niets naar de "Aangeboden" sectie verplaatst. Dat is de enige plek waar men mag adverteren, rekeninghoudend met de daar geldende extra reglement.
 
dus ik mg niet in me eigen topic's link stuuren
 
Lijkt me duidelijk toch?
 
ik heb heel goed nieuws orgen worden de sluiersstaarten opgehaaalt yes ze gaan naar een meneer met een 1.20 bak nu hebben ze een veel beter thuis
 
jhaa ben zoo blij voor de visjes dan ga ik beginen met tropihe vissen pas als ik grooter aquarium heb
 
ze zijn opgehaalt hoor
 
ik denk dat me black molly wel zwanger is hy verstop zich in de planten en als een andere te dichtbij jont gaatie er ff achteraan
 

Terug
Bovenaan