@Blib goed dat je op zoek bent gegaan naar hulp! Als je twijfelt over iets kan het nooit kwaad om advies te vragen aan anderen. Dat is erg dapper! Het is niet niets, iedereen vind wat, de ene zegt dit dat andere zegt dat. Maar uiteindelijk draait het om wat het baasje vind en dat is vooral wat telt!
Ik hoop niet dat het forum je heeft afgeschrokken. Soms kunnen discussies er hard aan toe gaan vooral wanneer iedereen denkt het beter te weten. Maar daar draait het niet om. Het draait om jou en de vissen. En daar zijn we ook voor. Wat jij vind is het belangrijkste. Maar wij kunnen je wel helpen bij het zoeken naar het antwoord wat het beste voor jou past.
Iedereen vind wat en daar moet je echt niet op letten. Ik hoop niet dat het je te veel afschrikt om open te zijn. Ik ben er in iedergeval niet om je te veroordelen. Maar we kunnen we mee kijken met je, en mee denken met je hoe je het zo prettig mogelijk kan krijgen voor je vissen maar ook voor jou, want ik denk dat je zelf nog een klein beetje twijfelt misschien. Het is niet erg als dingen anders lopen dan ze volgens de boekjes zou moeten lopen, of anders lopen dan andere mensen vinden hoe het moet lopen. Het gaat er om hoe jij je voelt er bij!
Als je ooit de behoefde voelt toch advies te willen krijgen. Voel je vooral vrij om iets te delen op het forum en schaam je niet! Ik denk dat iedereen wel eens wat doet in de aquariumwereld wat soms beter kan of had gekund. Daarom ben ik zelf zo blij met dit forum omdat iedereen me zo goed heeft vooruit geholpen. Soms is het moeilijk maar uiteindelijk vinden we allemaal ons eigen weg!
Je mag ook altijd mij of het beheer van het forum een persoonlijk berichtje sturen op het forum, als je iets moeilijk vind misschien, of je onzeker bent over iets en niet zeker weet of je daar een topic voor moet openen. Dan staan de beheerders ook altijd voor klaar om even te kletsen en te helpen zonder dat het op het forum hoeft! 😊
Bedankt voor het delen van je verhaal en je mooie fotos van blib en prettig kennis te maken in iedergeval! 🙂