ItalianChicken stelt zich voor


I

Italianchicken

Guest
Hoi allemaal,

Ik vond het maar netjes om me even voor te stellen na registratie. Ik ben ItalianChicken uit België, regio Brussel.

Ik ben 31 jaren jong/oud, getrouwd sinds september dit jaar en heb 1 of meerdere aquaria gehad de afgelopen 7 jaar.

Recent verhuisd naar een gelijkvloers dus nu kan ik mijn 300l bak recupereren van bij de ouders (stond daar op stal wegens plaats en leveringsproblemen) en dus hoop ik binnenkort daarmee van start te gaan. Mijn huidige 100l bak zou dan gaan dienen als backup in geval van nood.
Ik ben een enorme liefhebber van scalare's (of P. in het algemeen). Die hoop ik toch terug te plaatsen in de grote bak.

Mijn grootste interesses zijn: slangen, diepzeeduiken, mijn aquarium en de 4 katten.

Prettige dag!
 
Bedankt voor de verwelkoming!

Bij deze is mijn groot aquarium ook klaar gezet. :d
 
Bedankt voor de verwelkoming!

Bij deze is mijn groot aquarium ook klaar gezet. :d
Alsnog van harte welkom op dit prachtige forum! :petjeaf:

Als je aan de slag gaat met het grote aquarium mag je daar zeker een topic over openen. Het is altijd erg leuk om deze projecten te volgen en de nodige vragen te kunnen stellen. Ook kunnen we op die manier gemakkelijk helpen als er vragen zijn waar je tegenaan loopt.

Nogmaals van harte welkom. Ook ik vind je gebruikersnaam erg leuk en hoop meer te mogen lezen over het grote aquarium. Leuk dat je jezelf hebt aangemeld!
 

Terug
Bovenaan