Wat is er nieuw

Japonica garnalen met crystal red/black

• Onderwerp starter Onderwerp starter fixen
  • Startdatum Startdatum
F

fixen

Guest
Is het mogelijk om Japonica garnalen bij crystal red/black garnalen te houden? Worden de kleinere garnalen misschien gepakt, of laten ze elkaar met rust?

Er is een kans dat Japonica's gaan jagen, komt niet altijd voor maar er is een kans inderdaad, zal waarschijnlijk vooral afhangen van het voedselaanbod.. al weet ik dat laatste niet zeker.

Ze zitten er onderhand in (komen uit een ander aquarium die ik leeg heb moeten halen) en tot nu toe gaat het goed. Kwam er alleen net wel achter dat in ieder geval een van de japonica garnalen jongen heeft losgelaten. Hopelijk worden ze snel genoeg opgegeten door mijn andere garnalen voordat de boel teveel gaat rotten. Helaas zitten er geen vissen in die ze snel wegvreten.

Het zijn zeker weten Multidenta Japonica's en ook zeker larven in het water. Ze overleven het alleen niet omdat ze op moeten groeien in brak water. Daarom heb ik straks een bult dode larfjes en hoop ik niet dat daardoor mijn waterwaardes achteruit gaan. Ze zijn echt heel klein en zweven door het water. Hopelijk worden ze opgegeten op het moment dat ze op de bodem terecht komen. Normaal gesproken eten de vissen deze wel op voordat ze dood gaan.

Zeker wel, alleen een zo worden niet allemaal door de filter opgezogen natuurlijk. Betekend niet dat ik de bodem niet af kan zuigen alleen door de stenen zijn er veel plekken waar ik niet bij kan.

NOu, zoveel zullen die niet vervuilen ,hoor.

Jammer , dat je er verder niets mee doet. in brakwater.

Heb er helaas geen extra bak voor. Lijkt me wel een keer leuk om te proberen.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan