Wat is er nieuw

Javamos in Gaas

• Onderwerp starter Onderwerp starter Azraq
  • Startdatum Startdatum
A

Azraq

Guest
Graag zou ik een stuk javamos op de achterwand van mijn aquarium bevestigen. Mijn Betta man ziet namelijk telkens zijn weerspiegeling op het glas en gaat dreigen, lijkt me niet goed op den lange duur. Er zit nu zwarte raamfolie aan de achterkant maar het glas weerspiegelt toch.

Nu heb ik gaas met hokjes van 1mm bij 1mm thuis liggen. Zou het mos hier doorheen groeien als ik het er mee inpak? Of kan ik het er beter op bevestigen met iets dat het als onderlaag dient? Dan weet ik alleen niet hoe. Ik wil het daarna met zuignappen aan het glas bevestigen.

Daar gaat het mos wel doorheen of hecht zich erop vast hoor,let wel op dat het geschikt materiaal is voor in een aquarium dus geen schadelijke stoffen kan afgeven.
Denk trouwens zelf niet dat het kwaad kan als je Betta aan het indruk maken is op zijn eigen spiegeling maar ben geen expert.

Igt er indd aan wat voor gaas het is Bv geen aluminium nemen bij mijn weten.

Nee, het is vitrage van nylon/plastic. Beetje een raster van visdraad als het ware, kan geen kwaad denk ik. Vroeg me alleen af of het door die kleine gaatjes zou groeien of het mos er in zou stikken maar nu weet ik genoeg, dankjewel.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan