Wat is er nieuw

javamos

• Onderwerp starter Onderwerp starter jenee98
  • Startdatum Startdatum
J

jenee98

Guest
Hallo,

Ik heb een stuk hout met java mos erop nou heeft dat mos het wel heel erg naar z'n zin.
Het groeit erg hard en ik vind het er niet mooier op worde kan ik de lange stukken afknippen knijpen?
Of gaat het dan kapot?
En hoelang kunnen die stukken eigenlijk worden ze zijn bij mij zo rond de 8cm.

Javamos blijft groeien als de omstandigheden juist zijn.
Je kan het gewoon op de lengte en in de vorm knippen die je wil,nadeel is wel dat je veel losse stukjes door je bak krijgt.

Ow oke het stuk hout kan ik er dan het beste even uit halen en buiten het water knippen dan denk ik vandaag een rustdag gehad in de bak.

Uit de bak halen is ook een mogelijkheid idd maar door het inzakken van het mos is het wel lastiger om een mooi modelletje te knippen bv

Ja dat is ook zo ja alleen ga ik niet met de schaar da bak ik en de aqua planten knipper lijkt me onhandig..... :S .

Zet je het in een bak water.
Dan de vorm van een vis knippen.

Jahaha bertus grappemaker.
Woon in etten-leur dus als je je geroepe voelt mag je komen om het te knippen hoor 😀 .

jenee98 zei:
Ja dat is ook zo ja alleen ga ik niet met de schaar da bak ik en de aqua planten knipper lijkt me onhandig..... :S .

Als je van jezelf al weet dat je niet handig bent moet je het zo niet doen idd! 😉

Las gisteren iets over je onderschrift trouwens,als je dit voor die lange regel van de link zet Rio nogwat bv is het wat overzichtelijker.

url met hoofdletters.

Oke dankje doe ik dat zo even veranderen als dat lukt over telefoon.
Ik vind die lange planten knipper niet handig bedoel ik haha valt alles op de bodem

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
    Terug
    Bovenaan