Wat is er nieuw

JBL e901 lekt

• Onderwerp starter Onderwerp starter Kapti
  • Startdatum Startdatum
Heb de randen zojuist ingesmeerd met vaseline maar verwacht er eigelijk niet veel van, de lek lijkt wel ergens rechtsonder te zitten. Ik ga veldhuis maar mailen voor een nieuwe

Heb de randen zojuist ingesmeerd met vaseline maar verwacht er eigelijk niet veel van, de lek lijkt wel ergens rechtsonder te zitten. Ik ga veldhuis maar mailen voor een nieuwe
Balen, hopelijk lossen ze het netjes op.

Troost je met de gedachte dat het mij ook nog niet is opgevallen hoor😉

Wat mij opvalt na het onderhoud van de JBL filter is dat de mandjes vrij precies aan moeten sluiten.
Als je de kop erop doet dan moet deze rondom aansluiten, als je dan de klemmen kruislings vast klikt gaat het bij mij altijd zonder lekken.
Maar als de kop maar een beetje scheef zit en ik maak de klemmen vast, dan lekt hij bij mij ook.
Dan moet ik de inhoud van de mandjes soms een beetje vlakken, zodat de mandjes weer goed op elkaar liggen.
Ik controleer ook altijd het rubber wat in de kop zit, en maak deze schoon met een tandenborstel.
Misschien heb je er wat aan.

Ik heb mijn 2 JBL 1501 filter trouwens geupgrade met de nieuwe bovenste filterkorven. Deze hebben een veel grotere voor filter oppervlak.

yNMQKw-9rRQFmH3A4VikIXgDnjKoO8oj.jpeg

Wat mij opvalt na het onderhoud van de JBL filter is dat de mandjes vrij precies aan moeten sluiten.

Dat vond ik bij mijn Tetratec destijds ook een ramp zo af en toe.

Ik werd gebeld door Veldhuis dat ze mijn filter morgen ophalen en een nieuwe meegeven. Mijn complimenten voor de goede service, mag gezegd worden!

Ik werd gebeld door Veldhuis dat ze mijn filter morgen ophalen en een nieuwe meegeven. Mijn complimenten voor de goede service, mag gezegd worden!
Dat is geweldige service zeg!

Dat is wat ik eerder bedoelde met goede service:thumbs:

TOP :thumbs:

daar neem ik mijn :petjeaf:keurig opgelost zo :thumbs:

Zet hem in een teiltje. Staan de mijne ook allemaal in.
Is er iets aan de hand , zie je het gelijk.

Ja, las het ook net. Daarom kan hij dan toch in een teiltje? Zou ik toch doen.

Ok, voor de zekerheid bedoel je. Dat is geen verkeerd idee:deal:

Nieuwe filter geinstalleerd en draait zonder te lekken, mooi!

Hij bromt nog wel een beetje, heb het lucht er al uitgeschud maar hoorde dat het motortje in de eerste weken wel vaker bromt wat vanzelf weggaat?

Klop, het geluid van de filter wordt vanzelf minder als de biofilm op de onderdelen is gekomen, duurt een weekje.

Bij opstarten komt er veel lucht vrij, ook met indraaien. Als dat weg is, stopt het vanzelf.

Mooi dat de nieuwe goed draait in elk geval.

Mooi dat de nieuwe goed draait in elk geval.

Dat gaan we nog meemaken! Kom vanavond weer na 5 dagen thuis, iemand heeft op t huis gelet dus ben benieuwd!

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan