Wat is er nieuw

JMB Aqua Light - Nieuwe LED lampen versie 2.0

Nu zit ik met een vraag of probleem waar ik niet verder mee kom.
Omdat ik liever de kabel van het JMB snoer origineel wil houden zoek ik een oplossing voor de aansluiting met de 3 aderige aansluit stekker, ik zou dan een connector moeten hebben (female) die past op de stekker van de kabel van JMB, dan kan ik die 3 draden aansluiten op de TC420, en alles blijft origineel, maar of daar een passende oplossing voor is weet ik zo ook niet.

Koop zo'n splitterkabel van JMB en knip daar de stekkers van af. Dan heb je er twee. Let er wel even op dat je een drie aderige nodig bent. Men heeft namelijk ook twee aderige splitters waar jij dus niets aan hebt. Hopelijk hebben ze die nog. Zelf heb ik die ooit gekocht. Zijn ze er niet dan kan je ook kijken naar verlengkabels waar er telkens één aan zit. Let op: Ook weer drie aderig!
 
Laatst bewerkt:
je zoekt dus zoiets..?
lijkt erop, maar weet niet hoe t qua passing zit.

Bedankt voor de link, maar dan kan ik voor hetzelfde geld een verleng kabel van JMB zelf kopen, die zijn net zo duur.
dus de tip is goed, maar ik zocht eigenlijk naar een goedkopere oplossing.

ik heb deze besteld, hopen dat het de goeie zijn.
 
ik bedoel dus waarom is er geen maat tussen de 94 en 154 cm ? Lijkt zo onlogisch
Omdat die maten er wel zijn,
1587027500921.png
 
AquaCafe
Help Users
      BlupGup: het idee dat het voor de planten op een gegeven moment ook op is v.w.b. de bodem
      Terug
      Bovenaan