Juffers


F

Fruitje21

Guest
Hoi hoi! Ik zit er over te denken misschien een schooltje juffers te nemen. Alleen informatie op internet is nogal bagger en kan niet het duidelijke antwoord vinden.
Daarom de vraag hoeveel juffers kan je het beste bij elkaar zetten? En hoeveel zwemruimte hebben ze precies nodig?
 
Misschien is het handig om de inhoudt van je bak te vermelden.
 
Wat ik zo lees kunnen ze vrij agressief zijn en ze springen soms nogal snel. Laatste is de reden dat ik ze ook niet heb genomen.
 
Ik heb nog geen bak, maar ik overweeg juffers te nemen. Daarom wil ik weten hoeveel liter ze nodig hebben.
 

Even zo snel uit interesse gegoogled, zelf geen kenner van deze of andere zoutwatervissen. Leuk!
Ik zou bij die coralandfishstore verder kijken.
 
Ik heb nog geen bak, maar ik overweeg juffers te nemen. Daarom wil ik weten hoeveel liter ze nodig hebben.
Welke bak je moet nemen hangt ook af van of en zo ja welke andere vissen of bewoners je wil nemen. Zelf zou ik een bak kopen waarvan ik denk ja die is het en dan kijken wat daar aan bestand in zou kunnen. Ik ben begonnen met een 80 liter maar na 1 jr al overgestapt op een 170 want kleiner heb je echt weinig mogelijkheden vond ik.
 
Er zij in ieder geval twee leden die ze hebben: @hensie44 en @lbakker. Ze hebben allebei wat over het gedrag van deze vissen geschreven in hun fototopic.
 

Terug
Bovenaan