Juwel Poster Fix verwijderen


Aqua Betta

Well-known member
Lid geworden
16 maart 2016
Berichten
460
Locatie
Gelderland
Ben vanmiddag bezig geweest met het plakken van de achterwand poster, maar het is een groot drama geworden! Het ziet er niet uit...
Ik wil het hele zooitje er weer af halen, maar waarmee kan ik die Poster Fix het beste verwijderen?
 
Ik zou warm water proberen. Zelf plak ik die posters erachter met gewoon behangplaksel.
 
Wat is er mis mee dan?

Vind je het gewoon niet mooi, of komt het door luchtbellen ofzo?
 
ypoc zei:
Wat is er mis mee dan?

Vind je het gewoon niet mooi, of komt het door luchtbellen ofzo?
Het was echt afschuwelijk. E�n en al luchtbellen en strepen! Ik kreeg het ook niet weg met een pasje. 3 keer opnieuw erop geplakt, maar helaas. Ik denk dat die rotzooi niet helemaal goed was ofzo, of ik doe het verkeerd... Inmiddels alles eraf en zit nu met een spekvette bak (had zijkanten ook gedaan). Misschien water met een beetje ammoniak gebruiken ofzo?
 
Dit product is het zelfde als afwaszeep maar dan kleurloos.

Volgende keer gewoon afwasmiddel gebruiken.
 
Weet niet of dit je gaat helpen maar mss voor een volgende keer?

Ik neem zo'n posterfix doe er op stukje keukenrol, en wrijf achterraam in, tot je een volledig bedekte laag hebt niet te dik
Poster aanhangen, en dan met een bankpasje, meestal moet ik wel redelijk hard duwen als ik er over ga
Meestal blijven er dan soms minieme luchtbelletjes achter, maar heb al gemerkt dat de meeste vanzelf verdwijnen na tijd

Maar belangrijkste is natuurlijk dat zowel je poster als raam enorm schoon is...

*En afkrijgen is meestal klus, hoe ik het doe, zoveel mogelijk met keukenrol of handdoek afwrijven.
En dan gebruik ik meestal nog doek of keuken rol met zo'n spray om ramen te kuisen.
 
Henk P. zei:
Dit product is het zelfde als afwaszeep maar dan kleurloos.

Volgende keer gewoon afwasmiddel gebruiken.

Afwasmiddel om de poster erop te plakken bedoel je? Dus geen Posterfux gebruiken?
 
ypoc zei:
Weet niet of dit je gaat helpen maar mss voor een volgende keer?

Ik neem zo'n posterfix doe er op stukje keukenrol, en wrijf achterraam in, tot je een volledig bedekte laag hebt niet te dik
Poster aanhangen, en dan met een bankpasje, meestal moet ik wel redelijk hard duwen als ik er over ga
Meestal blijven er dan soms minieme luchtbelletjes achter, maar heb al gemerkt dat de meeste vanzelf verdwijnen na tijd

Maar belangrijkste is natuurlijk dat zowel je poster als raam enorm schoon is...

*En afkrijgen is meestal klus, hoe ik het doe, zoveel mogelijk met keukenrol of handdoek afwrijven.
En dan gebruik ik meestal nog doek of keuken rol met zo'n spray om ramen te kuisen.

Zo Doe ik het ook maar dan met blauwe afwasmiddel (goedkoopste merk).
 
Wouter18 zei:
Henk P. zei:
Dit product is het zelfde als afwaszeep maar dan kleurloos.

Volgende keer gewoon afwasmiddel gebruiken.

Afwasmiddel om de poster erop te plakken bedoel je? Dus geen Posterfux gebruiken?

JA, is veel te duur en de samenstelling van het product ruikt naar afwasmiddel.
 
Ik heb het al helemaal gehad met die posters. Wat een gedoe zeg. Ik heb die plak rotzooi eraf gekregen en voorzichtig ontvet met Ammoniak. Ik ga morgen Schoolbordverf halen en de boel zwart maken. Heb ik ook bij m'n Aqua 40 gedaan, bevalt veel beter :cool:
Bedankt allen.
 
Vanochtend dus Schoolbordverf gehaald en het bakkie mooi zwart gemaakt (foto) :p Zoveel makkelijker dan een poster.

448522_0_82_20160505_10.jpg
 
Voordeel is dat je op de zijkant nu ook je boodschappenlijstje kan krijten :p
 
Maar ja, hoe neem je dat lijstje dan mee naar de winkel :D ;).
 
Stom dat ik dat niet zelf had bedacht zeg :D.
 
Beetje late reactie maar misschien handig voor mensen die juwel poster fix gebruiken; je moet het laten drogen, na twee dagen zijn alle witte strepen en bubbels weg.
 

Terug
Bovenaan