Topicstarter Topicstarter C Cactus Guest 23 februari 2016 #36 ikbenFrits zei: Waarom dan toch geen Rekord 700 ? Klik om te vergroten... Ook een mooi aquarium (maar wel erg hoog) en helaas hebben ze die niet bij mijn lfs
ikbenFrits zei: Waarom dan toch geen Rekord 700 ? Klik om te vergroten... Ook een mooi aquarium (maar wel erg hoog) en helaas hebben ze die niet bij mijn lfs
Cédric Vleminckx Well-known member Lid geworden 18 december 2015 Berichten 8,822 Leeftijd 24 Locatie Antwerpen (België) 3 maart 2016 #38 Cactus zei: ikbenFrits zei: Waarom dan toch geen Rekord 700 ? Klik om te vergroten... Ook een mooi aquarium (maar wel erg hoog) en helaas hebben ze die niet bij mijn lfs Klik om te vergroten... Kan je niet kijken als hij online verkrijgbaar is, of toch kan bestellen in een andere winkel.
Cactus zei: ikbenFrits zei: Waarom dan toch geen Rekord 700 ? Klik om te vergroten... Ook een mooi aquarium (maar wel erg hoog) en helaas hebben ze die niet bij mijn lfs Klik om te vergroten... Kan je niet kijken als hij online verkrijgbaar is, of toch kan bestellen in een andere winkel.