Wat is er nieuw

Juwel rio 240 met Krobia's van SaschaR

• Onderwerp starter Onderwerp starter SaschaR
  • Startdatum Startdatum
Ziet er leuk uit zeg vind ze ook al behoorlijk groot 😀
Ook je filmpje ziet er erg goed uit 🙂

Dankje 🙂 Ja, ze gaan echt heel hard! Zijn al wel bijna een cm denk ik en pas twee weken oud. Ze krijgen alleen maar stofvoer artemiavervanger en spirulina. Verder verkruimel ik soms wat vlokken of tabletje. Geef nu ook diepvries cyclops. Ik weet alleen niet zeker of ze dat al kunnen eten.

Is allemaal prima toch met deze verzorging zullen er hopelijk veel over blijven 😀
Weet ook niet of ze de cyclops al op kunnen maar anders eten de ouders dit wel dus kan zoiezo geen kwaad 🙂

Diepvries Daphnia is nog een slagje kleiner 🙂

Dank voor de tip :thumbs: Dat wist ik niet, heb het wel toevallig gisteren gekocht. Gaan we dat eens proberen.

leuke foto's van de kleintjes!

in mijn ervaring is diepvries daphnia niet echt kleiner dan diepvries cyclops, maar als ze al een cm zijn moeten ze dat toch wel binnen krijgen lijkt me

Zwits zei:
in mijn ervaring is diepvries daphnia niet echt kleiner dan diepvries cyclops, maar als ze al een cm zijn moeten ze dat toch wel binnen krijgen lijkt me
Ligt misschien aan het merk? Die van ons is van Epaqfood.

~ Ivo

Ik rasp de blokjes in het begin.

Daphnia was inderdaad groter dan de cyclops bij ons. Raspen is ook nog een idee 🙂

Prachtige vissen zijn en wat leuk al die kleintjes!

Ja, hele mooie vissen hoor, je kan echt genieten van je mooie bakken!
Wij genieten lekker mee zo 😉

Bedankt! Inmiddels zijn de visjes zo groot dat ze al hele witte muggenlarven naar binnen kunnen werken. Tijd voor nieuwe foto's dus!

Overzichtje
697322_0_82_naamloos.jpg

Ukkepukken
524839_0_82_dsc05065.jpg

254464_0_82_dsc05074.jpg

379413_0_82_dsc05085.jpg

Papa en mama vis kijken nu nauwelijks meer naar hun kroost om. Ik denk omdat er verder niks in de bak zit wat een bedreiging vormt.

mooie kiekjes!

als ze eenmaal vrijzwemmen dan doen pa en ma in mijn ervaring niks meer behalve ze wegjagen mochten ze in de weg zitten 😉

Wat een schatjes.

Inderdaad schatjes, alleen met etenstijd zijn het net piranha's 😉

Aahh wat schattig! super leuk! 🙂

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan