Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Juwel Rio 240 (suggesties visbestand zeer welkom) van Boris69
inmiddels een offerte aangevraagd voor een 151x51x65 cm volglas aangevraagd. Deze maten zodat die precies past op een meubel voor de Juwel Rio450. En dat zal dan goedkoper zijn dan een Rio450. verlichting en filter heb ik niet nodig van de Juwel. Dus dat zou dan zonde zijn. Zodra die er staat ( zal wel even duren ) open ik een apart topic
Nou levering vanaf april. Dat vond ik wel erg lang duren. DUS nu doe ik het anders
Ik heb een set Rio 450 besteld ( 855 euro ) dus dan scheelt het opeens niet zo heel veel meer.
De interne filter ( met een 1500 ipv de 1000 er in ) laten we wel daarin samen met een Fluval 407. Verlichting hou ik ook aan, met 1 aanpassing. de DAY led vervang ik door een COLOR.
En dan kijk ik hoe dat het gaat met de CO2 en de PH. werkt het, dan hou ik het zo , en zoniet dan komt er een CO2 set op te staan.