Wat is er nieuw

Juwel Rio 240 Zuid-Amerika van Tim&Sascha (SaschaR)

• Onderwerp starter Onderwerp starter SaschaR
  • Startdatum Startdatum
S

SaschaR

Guest
Na een aantal jaar niet actief te zijn geweest op het forum, zijn we er weer! We hebben nu een bak van 1.20m. 8 maanden hebben we Mbuna's gehad, maar dit is toch niet ons soort vissen. Ze zijn prachtig, maar te druk naar onze smaak. Net hebben we 20 Hemigrammus Bleheri bij Utaka gehaald. Die zijn nu aan het wennen met de druppelmethode. De planten moeten allemaal nog groeien, vooral de vallisneria rechts, maar dat komt nog wel 🙂 Er zitten drijfplantjes in, moeten ook allemaal nog groeien zodat er hopelijk straks een boel mooie wortels van boven komen. De steen houdt het hout op z'n plek, die gaat er dus nog uit. Er moet nog wat blad op de bodem en een aantal ronde keien. Voor nu ziet het er zo uit:
IMG_20180817_122815631-01-01.jpeg

Je ziet de planten groeien.. wat een verschil binnen een dag. Vooral de HN gaat als een speer, erg leuk om te zien. De visjes zijn ook al mooi op kleur. Kan ik met de telefoon geen mooie foto van krijgen.
IMG_20180818_151515520-01.jpeg

Veel succes! gaat er vast en zeker goed uitzien! alles nog lekker verder laten groeien 😀

Ziet er nu al super uit dus wat gaat dat geven als het zal zijn zoals je het wenst.

Al weer even geleden, maar de bak draait inmiddels goed. In het begin wat last van algen gehad, maar met wat minder licht gaat dat nu ook super. Er zit een koppeltje Krobia's in de bak. Helaas verdwijnen nu één voor één de H. Bleheri... Ik had gedacht dat die toch wel te groot zouden zijn voor de jonge Krobia's maar niet dus.
IMG_20181017_132444341-01.jpeg

Al weer even geleden, maar de bak draait inmiddels goed. In het begin wat last van algen gehad, maar met wat minder licht gaat dat nu ook super. Er zit een koppeltje Krobia's in de bak. Helaas verdwijnen nu één voor één de H. Bleheri... Ik had gedacht dat die toch wel te groot zouden zijn voor de jonge Krobia's maar niet dus. Bekijk bijlage 260288
Bleheri is toch de plant die je bedoeld of niet ?

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan