Wat is er nieuw

Juwel rio 350 of Aquatlantis volga 240/splendid120

Lijkt mij ook een prima keus. Ik kreeg vrouwlief niet verder dan een splendid 100. Voorheen een vision 450 gehad dus dit is wel wat kleiner.
Ik denk dat je van de aquatlantis geen spijt gaat krijgen het blijven mooie bakken.

Lijkt me een prima keus alleen dat filter weghalen is een klein minpuntje.
Hoezo? Worden die nu ook gekit of wat? In de gewone splendid werden die toch los geleverd met zuignappen?

Dat wordt prullen dan 🙄

Hoezo? Worden die nu ook gekit of wat? In de gewone splendid werden die toch los geleverd met zuignappen?

Dat wordt prullen dan 🙄
Ja dat klopt en ik kocht de Ultra in oktober en dacht ook met een los filter maar deze zijn nu gekit bij de Ultra dus die heb ik er zelf uitgesneden.

Nou ik heb 2 linkerhanden en begon al te zweten toen ik het zag maar met een heel dun hobbymesje kom je er vrij makkelijk achter en de hoeveelheid kit was imo niet echt veel.
Dus het viel me al met al heel erg mee.

Ik heb nnog een paar chirurgische mesjes liggen. Daar zou dat dus vlot mee moeten lukken? Begin al te zweten voor ik de aankoop gedaan heb 🤣

Je kunt een stuk gevlochten visdraad gebruiken.
Dat er achterdoor trekken met snijdende bewegingen. Dat is de meest veilige optie omdat er geen druk op het glas komt te staan

Misschien heb je inmiddels je keus al gemaakt...

Ik zou persoonlijk voor de Juwel gaan als die groter is. De reden dat er veel verhalen rondgaan over dat merk (ook negatieve) is dat er gewoon veel van in omloop zijn. Bij de overgrote meerderheid voldoen ze helemaal prima. 🙂

Als je extra geld te besteden hebt kun je kijken naar iets van dikker glas of met andere premium-kenmerken. Maar een betere prijs/kwaliteit zul je niet snel vinden, voor een basisbak.

Ik heb het met een wat groter stanleymes gedaan. Met vistuig lukte niet.
Mes volledig uitschuiven en dan eerst de bovenste en middelste kitdotten lossnijden. De onderste 2 laten dan vanzelf los bij een beetje kracht zetten, zonder dat er een mes aan te pas komt. Was bij mij 5 minuten werk.

Zelfde geld wil de winkel hem voor je verwijderen?

Mvg Ronald

Zelfde geld wil de winkel hem voor je verwijderen?

Mvg Ronald
Moest het zover komen, zal ik daar wel eens achter informeren. En zoniet, dan zal ik het zelf wel uitvogelen.
Komt eender hoe zwarte poster achteraan, dus zelfs als het nietvperfect verwijderd zou worden, gaat het volgens mij niet opvallen...

Je kan ook de achterkant met schoolbordverf doen.

Dat lijkt me zo slordig en definitief voor een toch wel dure aankoop... Kan dat niet over mijn hart krijgen 😂😂

Waarom slordig want dat doen vrij veel leden en dat wordt netjes hoor. Posters zijn ook vaak lastig en je ziet vaak lucht na verloop van tijd.

Lijkt gewoon zo in mijn hoofd 🤪. Hoeveel lagen schoolbordverf zet je erop voor het resultaat perfect is?

Geeft veel mooier resultaat, gewoomn vd bouwmarkt, en dan niet de goedkoopste. Eerst ff ontvetten met amoniak, en dan met een schuimroller aangbrengen, laten drogen en dan weer een laag. En 4 lagen geeft goed resultaat. Veel mooier als prutsen met een poster. Wamt als die erop zit en er zit lucht achter als de bak eenmaal op zn plek staat, gevuld met water erger je je daar toch aan.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan