Beetje rommelig nog😆😆😆
zeker geen aquascape hahahahaBeetje rommelig nog😆😆😆
de meeste heb ik gelijmd, maar enkele ook tussen het hout gestoken.Fraai hoor en heb je de Anubia gelijmd?
de Aqua Nature Tec CO2 mixer
ok, maar volgens mij zit er een ontluchtingsknop bovenop. Er zit tot nu toe nog geen lucht in. Ik heb de slang tussen filter en reactor wel iets ruimer. Het is een siliconenslang dus heel soepel. Moet ik handmatig ontluchten dan gaat dat wel lukken.Zorg wel voor voldoende lengte van de slangen zodat je de reactor gemakkelijk kan kantelen voor het ontluchten, dit moet met een draaiend filter
Het is een siliconenslang dus heel soepel.
ja echt de beste slangen die ik heb gebruikt. En voor een scherpe bocht, als je die al hebt zet ik er deze opDit kende ik nog niet, ziet er goed uit, zijn dat deze?
https://www.aquaplantsonline.nl/chihiros-aquariumslang-pro-grijs-2x15-meter.html?
Heb je een link want ik vindt alleen de 16/21mm terwijl ik 16/22 nodig heb.Ik gebruik deze foodgrade silicone slangen ook altijd. Ideaal als je veel bochten moet maken.
Tip: koop ze in China, scheelt 75% in prijs en kun je kiezen uit diverse kleuren. Zelfs transparant
Nee voor die maat heb ik geen link, alleen 12/16 omdat ie dat zelf gebruik. Maar het gaat toch om de binnendiameter?Heb je een link want ik vindt alleen de 16/21mm terwijl ik 16/22 nodig heb.
Ja daar heb je gelijk in en binnen is het wel 16mm. Ben nog niet goed wakker.Nee voor die maat heb ik geen link, alleen 12/16 omdat ie dat zelf gebruik. Maar het gaat toch om de binnendiameter?
Of de buitendiameter nu 21,22 of 23 is maakt toch niets uit?
ja alleen dat is niet mijn maat. De fluval 407 en 447 hebben allen 16 mm intern.
Dan krijg je dus de 16/21 die ik zag bij Ali.ja alleen dat is niet mijn maat. De fluval 407 en 447 hebben allen 16 mm intern.
3 meter 16/21 24 euro.
Heb je een link want ik vindt alleen de 16/21mm terwijl ik 16/22 nodig heb.
Of de buitendiameter nu 21,22 of 23 is maakt toch niets uit?
Ja daar heb je gelijk in en binnen is het wel 16mm
en beter heb je ook de 21 dan de 22 mm. is makkelijker klemmen met de schroefklemmen.Ik heb twee reguliere (JBL en Eheim)16/22 mm slangen opgemeten, beiden halen nog maar net de 21 mm buitendiameter.
Ik heb ze nog nooit opgemeten moet ik zeggenIk heb twee reguliere (JBL en Eheim)16/22 mm slangen opgemeten, beiden halen nog maar net de 21 mm buitendiameter, eigenlijk wel verbaasd over.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.