Juwel thermometer blijft op h staan.


O

OceanSoul

Guest
Hallo iedereen.

Ik heb een vraagje.
Sinds kort ben ik begonnen met het opzetten van een warmwater aqua.
Ik heb hierbij ook een digitale thermometer van juwel aangeschaft.

Nadat de batterij erin is gezet, geeft hij gelijk 25graden aan (buiten de bak, en het is 19 graden in huis).
In de bak zelf blijft hij even op 25 staan, maar daarna komt er op het schermpje een h en een kleine 'i' tevoorschijn, en dit blijft vervolgens staan.

Wat doe ik fout?
 
Zit er geen handleiding bij met info?
 
Hallo iedereen.

Ik heb een vraagje.
Sinds kort ben ik begonnen met het opzetten van een warmwater aqua.
Ik heb hierbij ook een digitale thermometer van juwel aangeschaft.

Nadat de batterij erin is gezet, geeft hij gelijk 25graden aan (buiten de bak, en het is 19 graden in huis).
In de bak zelf blijft hij even op 25 staan, maar daarna komt er op het schermpje een h en een kleine 'i' tevoorschijn, en dit blijft vervolgens staan.

Wat doe ik fout?

Weinig denk ik. De enige fout die je zou kunnen maken is dat je de batterij er omgekeerd inzet. Er zijn geen verdere instellingen mogelijk aan dit apparaat. Wel zie ik dat er soms lekkage problemen zijn. Maar ik zou, als je batterij goed zit, het ding terugbrengen.
 
Weinig denk ik. De enige fout die je zou kunnen maken is dat je de batterij er omgekeerd inzet. Er zijn geen verdere instellingen mogelijk aan dit apparaat. Wel zie ik dat er soms lekkage problemen zijn. Maar ik zou, als je batterij goed zit, het ding terugbrengen.
Dankje! Ja precies er zitten geen knopjes oid op
 
Ik neem aan dat je garantie hebt dus dan kun je hem gaan omruilen.
 

Terug
Bovenaan