D
dodojuice
Guest
Goedenavond allen,
Hierbij ook wat info en foto's van mijn Juwel Trigon 190, nadat mijn dochter een kleine bakje had van 25 liter ging ik het ook steeds leuker vinden. Ik dacht alleen wat groter en nadat ik bij de dierenspeciaalzaak was geweest, was ik verkocht aan de Juwel Trigon die in de winkel stond, wat vond ik dat een gaaf aquarium !
Zo ging mijn zoektocht van start en al snel vond ik een mooi exemplaar op MP..
Met dit bakje is het allemaal begonnen, een paar guppy's en tetra's zaten erin
Eind april, begin mei van dit jaar heb ik dus de Juwel gekocht.. hier was hij net gevuld, ik had wat stekjes van een hobbykweker gekocht om te kijken of het allemaal wel zou aanslaan
Update: 28 juni 2017 de planten lijken het goed te doen
Update: 15 augustus 2017 vakantie heeft aquarium geen goed gedaan
Terug van vakantie veel last van alg en veel slakken...gaan we mee bezig 😉
De planten doen het verder wel goed en er zitten ook babyvisjes van de black molly's 😉
Ik baal wel enorm van die algen.. daar ga ik me eens in verdiepen. Ik had ook al een topic geopend om hiervoor hulp te vragen want ik ben echt een leek op dat gebied.
Als er weer updates zijn, dan zien jullie die hier verschijnen !
Hierbij ook wat info en foto's van mijn Juwel Trigon 190, nadat mijn dochter een kleine bakje had van 25 liter ging ik het ook steeds leuker vinden. Ik dacht alleen wat groter en nadat ik bij de dierenspeciaalzaak was geweest, was ik verkocht aan de Juwel Trigon die in de winkel stond, wat vond ik dat een gaaf aquarium !
Zo ging mijn zoektocht van start en al snel vond ik een mooi exemplaar op MP..
Met dit bakje is het allemaal begonnen, een paar guppy's en tetra's zaten erin
Eind april, begin mei van dit jaar heb ik dus de Juwel gekocht.. hier was hij net gevuld, ik had wat stekjes van een hobbykweker gekocht om te kijken of het allemaal wel zou aanslaan
Update: 28 juni 2017 de planten lijken het goed te doen
Update: 15 augustus 2017 vakantie heeft aquarium geen goed gedaan
Terug van vakantie veel last van alg en veel slakken...gaan we mee bezig 😉
De planten doen het verder wel goed en er zitten ook babyvisjes van de black molly's 😉
Ik baal wel enorm van die algen.. daar ga ik me eens in verdiepen. Ik had ook al een topic geopend om hiervoor hulp te vragen want ik ben echt een leek op dat gebied.
Als er weer updates zijn, dan zien jullie die hier verschijnen !