Killerfish
Well-known member
amper, wil na mijn tentamenweek alles schoonmaken van mijn aqua zodat alle kroos overal uit is. Zit nu toch nog wel wat op kweekbakjes ofzo.. Groeit wel snel trouwens
astrid j zei:Probeer ook eens fijne filterwatten bovenin je filter te doen, echt, ik heb een hele heldere bak. 😉
astrid j zei:Laat even weten of het helpt, daar ben ik echt benieuwd naar 😉
Mascha&Ivo zei:Zitten je slangen niet toevallig vol met prut?
~ Ivo
Jaap zal bedoelen dat het filter geschikt is voor aquaria tot 200 liter en da's inderdaad ook wel een mooie inschatting met een Eheim 2213.Khoppie zei:Ik vind 200 liter per uur (...)
Khoppie zei:Heb ik ook even gehad en heb ik bij mij ook gewoon op kunnen lossen door middel van filterwatten te gebruiken. Teven sinderdaad de veuiligheid die onderin het filter zat eruit gegooid en het ergst vuil van het overige filter materiaal afgehaald 🙂 Niet teveel schoonmaken want dat is ook weer niet goed.
Khoppie zei:Erg mooi weer hoor 😀
Misschien nog wat bodem bedekkende planten aan de voorkant maar dit is een kwestie van smaak 😛
lijkt wel op staghorn alg. heb ik ook wel eens gehad en ook bij de vallisneria. Komt zover ik toen begrepen heb door een slechte doorstroming in het aquarium.
Hoop dat je er iets aan hebt 🙂
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.