Wat is er nieuw

Juwel vision 180 van Maudje123

• Onderwerp starter Onderwerp starter maudje123
  • Startdatum Startdatum
Van Albert K. Twee kleine stekjes javavaren en drijfplanten ontvangen. Ben er erg blij mee. Nu geduld hebben tot alles een beetje gaat groeien. De drijfplanten drijven nu de hele tijd bij mijn uitstroom dus daar moet ik nog even wat op verzinnen

IMG_20170404_162537.jpg
IMG_20170404_162529.jpg
IMG_20170404_162524.jpg

Mooi zeg! Je zou voor je drijfplantjes mss een visdraad kunnen spannen net op de waterlijn zodat ze daarachter blijven.

Mooi aquarium!

Vandaag voor de eerste keer met de 'echte' camera foto's proberen te maken. Het is een probeersel maar ik vind ze nog aardig gelukt. Dit ga ik zeker vaker proberen.

Wat leuke kiekjes van de bewoners
Bekijk bijlage 11421

Hassan de Ancistrus
Bekijk bijlage 11422 Bekijk bijlage 11423 Bekijk bijlage 11424 Bekijk bijlage 11425 Bekijk bijlage 11426 Bekijk bijlage 11427

Diep gesprek tussen slak en garnaal
Bekijk bijlage 11428 Bekijk bijlage 11429

Ik vind die corydoras op de 5e foto wel heel mager, of is dat zijn bouw?😉

Ik vind die corydoras op de 5e foto wel heel mager, of is dat zijn bouw?😉

Ik zou het eerlijk gezegd niet weten. Ze zijn allemaal wel wat slanker dan mijn panda's dus ik denk dat het ook wel een beetje hun bouw is. Maar de twee weken dat ze ik het andere aquarium zaten zijn ze misschien een beetje afgevallen. Ik haal morgen rode larven voor ze dus hopelijk worden ze dan nog wat steviger.

Vandaag ben ik naar Ranzijn gegaan. Ik ben van de week al bij de lfs langs geweest maar daar hadden ze niet de vissen die ik wilde. Ik was gewoon opzoek naar kardinaaltjes, lijkt me iets wat elke aquariumwinkel moet hebben, maar die hadden ze dus niet. Vandaag dus gekeken bij Ranzijn en daar hadden ze gewoon twee grote scholen. Daar heb ik er 7 van meegenomen en ook gelijk twee apistogramma ramirezi. Super mooie visjes! Ben er nu al erg blij mee. Als het goed is, is het een koppeltje.
Ook gelijk een achterwand gekocht en wat diepvriesvoer. Voortaan maar naar Ranzijn dan, ze hebben meer vissen en ook meer voor de vissen zoals voer en overige producten. Misschien dat het niet het beste is om heen te gaan maar ik heb nu al een paar keer misgegrepen bij mijn lfs dus dit is voor mij een goed alternatief.

de foto's zijn een beetje onscherp maar ik maak er morgen nog een paar. Hopelijk zijn die beter

DSC_1583.jpg
DSC_1597.jpg

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan