Kaap lopez met nanovissen


Ja5perW

Well-known member
Lid geworden
3 augustus 2021
Berichten
154
Leeftijd
24
Ik vroeg me af of iemand ervaring heeft met het houden van kaap lopez en nanovissen.
Het gaat bij mij om boraras briggitae en rasbora Galaxy. Ook zitten er wat garnaaltjes in, maar het is niet erg als daar soms eentje van gepakt wordt. Ik ben vooral nieuwsgierig naar hoe het gaat met de kaaplopez in een gezelschapsaquarium
 
Ik heb ze wel gehad, maar dan met bakgenoten die niet in hun bekjes passen. Het zijn rovers, dus wat past is vroeg of laat de klos. Wat is de maat van de bak?
 
Is een 80cm bak. Verder laten ze de medebewoners wel met rust?
 
Bij mij waren ze verder vrij rustig, maar ik had ze met medebewoners die ongeveer even groot, of groter waren.
 
Heeft iemand ook ervaring met kaap lopez in combinatie met kleinere vissen? Ik kan me voorstellen dat ze zich dan iets anders gedragenšŸ¤”
 
Alles wat past wordt opgegeten Jasper. Er zijn maar weinig mensen die daar ervaring mee hebben omdat niemand het probeert. Zie het eerste antwoord van Peter.

M.v.g. John.
 
Dat weet ik inderdaad. De vraag is daarom ook meer of het in het bekje past. Als je ze naast elkaar ziet in de winkel zou je zeggen van niet, maar er past vaak meer in dan je denkt. Vandaar de vraag
 

Terug
Bovenaan