Kan een aquarium uitsteken


volgens mij wil TS alleen maar weten of het kwaad kan om hem uit te laten steken aan 1 kant, hij vraagt toch niet welke tv hij moet kopen ofzo?
Of welk ander kastje?
 
volgens mij wil TS alleen maar weten of het kwaad kan om hem uit te laten steken aan 1 kant, hij vraagt toch niet welke tv hij moet kopen ofzo?
Of welk ander kastje?
Het is geen Sinterklaas, je krijgt niet altijd wat je vraagt. ;)

Grappig verwoord maar serieus bedoeld. Dat is juist het mooie van een forum. Soms wordt een discussie of vraag een kant op gestuurd waar je als TS in het begin helemaal geen idee van had. Dat kan voordelen op leveren of irritaties maar is inherent aan een publiek forum. Persoonlijk zou ik dit alleen maar koesteren.
 
Het is geen Sinterklaas, je krijgt niet altijd wat je vraagt. ;)

Grappig verwoord maar serieus bedoeld. Dat is juist het mooie van een forum. Soms wordt een discussie of vraag een kant op gestuurd waar je als TS in het begin helemaal geen idee van had. Dat kan voordelen op leveren of irritaties maar is inherent aan een publiek forum. Persoonlijk zou ik dit alleen maar koesteren.

Helemaal mee eens, zolang er maar wederzijds respect is voor verschillende meningen maakt dat het juist leuk en leerzaam.
 
Je kunt overigens ook de kast toch iets naar links schuiven en de tv iets aan de rechter kant laten uitsteken. 20cm moet daar wel te winnen zijn toch?
Als je ruimte hebt in de kast voor de losse spullen links, lijkt dit mij de snelste en beste oplossing... tv kan makkelijker uitsteken als het aquarium.
 

Terug
Bovenaan