Monsterfishforlive
Well-known member
- Lid geworden
- 14 februari 2025
- Leeftijd
- 14
een oscar word niet te groot hoor kan makkelijk
Dan is dat wat mij betreft ook het antwoord op je vragennee natuurlijk niet het is geen vijver
Nou dat vermoeden had ik al en ik heb je post aangepast want dat taalgebruik is niet toegestaan.ik bepaal zelf wat ik erin doe zoek het uit .
Ja die ga je ook niet meer zien gelet op de reactie van zoek het maar uit. De rest van de bewoordingen hebben we verwijderd en die wezen er ook niet op dat we foto s gaan zienEn foto’s komen er ook maar niet. Dat geeft te denken…….
Ik had op mn 14e nog niet veel ervaringNee, hij heeft misschien 'veel ervaring' in het vissen houden, maar niet met op een volwassen manier reageren....
Niet met vissen in elk geval…..Ik had op mn 14e nog niet veel ervaring![]()
Netjes dat je je excuus aanbiedt.oke het spijt me iedereen dat ik me zo gedraagde tegen jullie ik had niet zo moeten reageren ben gewoon ja dat de ene weer ja het kan zegt en de andere nee het kan niet dan weet ik niet wie ik kan vertrouwen
Beste @Monsterfishforliveoke het spijt me iedereen dat ik me zo gedraagde tegen jullie ik had niet zo moeten reageren ben gewoon ja dat de ene weer ja het kan zegt en de andere nee het kan niet dan weet ik niet wie ik kan vertrouwen
Ik wil je even laten zien hoe groot een spotted gar wordt. Hoewel het een van de kleinste gar soorten is worden ze gewoon gigantisch en veels te groot voor een aquarium.oke bedankt
Die is de expert. Ook voor vragen over friet met sate overigensVolgens mij heeft @Ice78 die (gehad)?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.